Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 549 ggr
[rore]
1/24/14, 7:17 PM

Köpte insider

med guld pengar här om dan.

Men får inte in signatur text efter mina inlägg. Skaffade Insider i går. Undrar om jag gjort fel?

Eller ingår det inte?

Skrev i signatur listan och klickade på spara.

Annons:
Fridaaaa
1/24/14, 7:18 PM
#1

Jo signatur ingår.
Ser att du är medarbetare: Insider ingår när man är MedarbetareInsider hade du sedan du blev Medarbetare.

Hmm märkligt.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[rore]
1/24/14, 7:22 PM
#2

Jag har varit Medarbetare. Jag sa ifrån det för ett tag sedan och då försvann signaturen.

Nu har jag köpt Insider för guldpeng😛Men jag får inte till signaturen.

Fridaaaa
1/24/14, 7:24 PM
#3

#2 Dock står du fortfarande som Medarbetare på två sajter, syns när man går in på din sida nämligen.

Har du gått in på "mina inställningar" --> signatur?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[rore]
1/24/14, 7:26 PM
#4

Ja, det är där som jag har försökt att korrigera.

Okay ska kolla upp medarbetar sidorna.

[rore]
1/24/14, 7:28 PM
#5

Hmm, märkligt jag kan inte se att det står att jag är Medarbetare någonstans🤔på mina inställningar

Honestyisdead
1/24/14, 7:29 PM
#6

Går du in på "mina intällningar"--> "Signatur" och sedan skriver du i signaturen och trycker på spara?

Använder du IE?

Annons:
[rore]
1/24/14, 7:30 PM
#7

JAg flyttade upp texten i skriv rutan. Nu är det på plats ser jag.

Tack ska du ha.

Honestyisdead
1/24/14, 7:34 PM
#8

Det är itne inne på inställningar du ser var du är medis, det är i din profil http://support.ifokus.se/users/4d712095b9cb4620e9005b63-rore. Till höger i din profil ser du en ruta som heter Värd/medrbetare. Klickar du på den så ser du var du är det.

angående signaturen så har man bara tre rader. Så om du inte skrev överst i rutan förstår jag att texten inte kom med :)

Fridaaaa
1/24/14, 7:34 PM
#9

#5 Jag går in på din sida, och klickar på "värd/medarbetare" och där står två sajter med, som du är Sajtvärd på eller medarbetare 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[rore]
1/24/14, 7:35 PM
#10

Jösses😞

Tack så mycket 🌺

Upp till toppen
Annons: