Annons:
Etikettstarta-sajt
Läst 1019 ggr
Gullan_J
2/3/14, 11:44 AM

Terrier Ifokus?

Hej! Finns det något intresse för en sajt till alla terrierälskare? Jag kan tänka mig att vara Sajtvärd för sajten om det finns något intresse och den blir godkänd. Sajten kommer vara en samlingsplats för alla som har Terrierhundar, alla som gillar Terriers eller bara är nyfiken på rasgruppen. Då istället för att Starta en sajt för varje terrierras. Risken finns ju då att det bara finns ett litet intresse för just den rasen och att sajten då blir ganska tom, så istället har vi en gemensam sajt för alla terriers som inte har en egen sajt.

-Bättre ökänd än okänd

Annons:
Gullan_J
2/3/14, 12:03 PM
#1

Det vart något fel såg jag nu när jag skapade undersökningen. Vänligen kryssa i ringen före respektive svarsalternativ, alltså ringen före första ordet i det alternativ du vill svara.

-Bättre ökänd än okänd

Honestyisdead
2/3/14, 12:16 PM
#2

Är du intresserad av att starta den så ansök. att fråga härinne påsupporten ger inget rättvist svar på omdet finns intresse eller inte.

Gullan_J
2/3/14, 12:17 PM
#3

Då tar jag ock skickar iväg en ansökan på en gång :)

-Bättre ökänd än okänd

Niklas
2/3/14, 2:55 PM
#4

#1: De som ser din kommentar har redan besvarat undersökningen. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Gullan_J
2/3/14, 3:13 PM
#5

#4 Det tänkte jag inte på :/

-Bättre ökänd än okänd

Gullan_J
2/3/14, 3:15 PM
#6

Så fort jag satt mig vid en riktig dator och inte iPad så ska jag ta och skicka iväg en intresseanmälan, allt blir så krångligt på iPaden, både felstavat och för många mellanrum och dessutom går det inte att skicka iväg en intresseanmälan från den (jag kan inte iaf) :P

-Bättre ökänd än okänd

Annons:
Niklas
2/3/14, 4:52 PM
#7

Klicka på länken nedan så funkar det nog även med iPad. info@ifokus.se


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Klebold
2/3/14, 8:02 PM
#8

Skulle verkligen uppskatta det. Har själv en terrierblandning så skulle väldigt gärna hjälpa till på sidan :)

Med vänliga hälsningar, Joanna - medarbetare på Anhöriga
“The future belongs to those of us still willing to get our hands dirty”

Gullan_J
2/3/14, 11:24 PM
#9

#7 Nu tror jag att jag lyckats skicka iväg en intresseanmälan :) #8 Så trevligt :) Jättekul om det finns något intresse för sajten :)

-Bättre ökänd än okänd

Upp till toppen
Annons: