Annons:
Etiketttips-information
Läst 723 ggr
Isaa1998
2014-03-03 23:10

Hjälp med drömtydning?

Hej! Jag drömde en fruktansvärd hemsk dröm inatt, det började med att jag & min mamma skulle åka utomlands med våra kompisar, fast hon och sin kompis skulle åka nån annanstans, det var som en övervåning & en undervåning. Jag & min bästakompis (som jag varit vän med sedan dagis men det slocknade när vi började högstadiet) vi var på undervåningen. Min mamma & min bästaväns mamma dom var i ett annat land på övervåningen och dom stod vid ett akvarium och kollade på några fiskar, & sedan så fick VI på undervåningen veta att det blivit en översvämning för att det stora akvariumet hade gått sönder. Så vi sprang ut så fort vi bara kunde, vi tänkte ju inte på våra föräldrar som var på övervåningen, så dagen efter såg jag i tidningen att min mamma hade drunknat i översvämningen. Så jag berättade det för min kompis men hon trodde inte på mig, och jag bara grät som bara den (på riktigt också), och lite senare fick hon också veta att hennes mamma hade också drunknat.. Vad ska detta betyda? Det är jätte läskigt & det gör så ont i hjärtat när man drömmer om sånt.. :(

Annons:
Honestyisdead
2014-03-03 23:51
#1

Fråga inne på drommar.ifokus.se Supporten är till för frågor gällande iFokus och dess funktioner.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: