Annons:
Etikettfunktioner
Läst 1827 ggr
Jessicaskåne
4/10/14, 9:43 PM

bilder

Hej! 
jag har helt glömt hur jag la upp bilden på min kanin i min logg XD så jag bara undrar om någon kan förklara för en snurrig människa hur man bytar den? :d för skulle gärna vilja ha bilder där på båda mina kaniner! 
+ hur bytar man Profilbild? har glömt det också XD haha.. virrpanna! 
Tack på förhand! :)

Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP

 

Annons:
Honestyisdead
4/10/14, 10:02 PM
#1

Bilden som syns vid dina inlägg heter Avatar. Den hittar du under inställningar.  Bilden på din presentation heter Profilbild. Går du in på inställningar ska det komma fram "ändra" i röd rext under den. Klicka där.

Jessicaskåne
4/10/14, 10:43 PM
#2

okej tack! hittade var jag byter min Profilbild nu! :D så nu kan jag ha bild på båda ninerna! 
Min förvirrad som jag är kan jag fortfarande inte förstå hur jag bytar min Avatar XD 
trycker jag på inställningar så kommer jag ju bara till min profil? 
trycker jag på mitt namn så kommer jag också till  min profil och detsamma händer om jag trycker på min Avatar! 0.o 
hittar inget där det ska stå någonting om min Avatar..

Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP

 

Honestyisdead
4/10/14, 10:51 PM
#3

När du gått in på inställningar har du en meny på vänster sida av skärmen.  Där finns olika val. Klicka på Avatar.

Jessicaskåne
4/10/14, 11:13 PM
#4

jaha! nu fattar jag! tack så mycket! har helt missat den menyn! xd därför jag blev så förvirrad för jag tyckte inte att det hände något när jag tryckte på inställningar! xd 
ni har flyttat den menyn va? jag va helt säker på att den skulle komma fram under rubriken "inställningar" XD 
men tack iallafall nu förstår jag bättre! :d

Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP

 

Honestyisdead
4/10/14, 11:18 PM
#5

Varsågod 👍

Upp till toppen
Annons: