14 Önskemål

Skrollfunktion i rutan för Nya inlägg

2014-04-25 23:04 #0 av: Sjöstjärna

Jag önskar mig en skrollfunktion i rutan för Nya inlägg alternativt att kunna klicka upp rutan och se de (kanske 20) senaste inläggen. Det är hur ofta som helst som jag ser ett par intressanta rubriker som jag vill titta närmre på men när jag läst och skrivit en kommentar på det ena och så har de andra försvunnit för att det hunnit komma ännu nyare inlägg.

Anmäl
2014-04-25 23:10 #1 av: leemland

Bra idé :) 

Skulle kunna tänka mig att kunna scrolla bland "mina inlägg" :P 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2014-04-26 06:15 #2 av: Emo

Kan du inte lägga alla intressanta inlägg i egna fönster och beta av dem efterhand? Så brukar jag lösa det lilla problemet.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel  och Psykologi
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2014-04-26 10:04 #3 av: Sjöstjärna

#2 Jo, så gör jag när jag kommer ihåg det, men ibland tror jag inte att det ska vara nödvändigt och så hinner inläggen att försvinna. Dessutom skulle det vara så mycket enklare med en skrollfunktion eller att kunna klicka upp fönstret.

Anmäl
2014-04-26 20:15 #4 av: [Sångfågeln752]

Klockrent förslag Glad

Anmäl
2014-04-26 21:43 #5 av: beem

Bra förslag.

Anmäl
2014-04-29 14:08 #6 av: adress

En knapp " senaste inlägget" vore också bra. Som det nu är kan man få skrolla många inlägg innan man kommer till det sista/senaste.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.