Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 716 ggr
Sjöstjärna
4/25/14, 11:04 PM

Skrollfunktion i rutan för Nya inlägg

Jag önskar mig en skrollfunktion i rutan för Nya inlägg alternativt att kunna klicka upp rutan och se de (kanske 20) senaste inläggen. Det är hur ofta som helst som jag ser ett par intressanta rubriker som jag vill titta närmre på men när jag läst och skrivit en kommentar på det ena och så har de andra försvunnit för att det hunnit komma ännu nyare inlägg.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Annons:
leemland
4/25/14, 11:10 PM
#1

Bra idé :) 

Skulle kunna tänka mig att kunna scrolla bland "mina inlägg" :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Emo
4/26/14, 6:15 AM
#2

Kan du inte lägga alla intressanta inlägg i egna fönster och beta av dem efterhand? Så brukar jag lösa det lilla problemet.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Sjöstjärna
4/26/14, 10:04 AM
#3

#2 Jo, så gör jag när jag kommer ihåg det, men ibland tror jag inte att det ska vara nödvändigt och så hinner inläggen att försvinna. Dessutom skulle det vara så mycket enklare med en skrollfunktion eller att kunna klicka upp fönstret.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

[Sångfågeln752]
4/26/14, 8:15 PM
#4

Klockrent förslag 🙂

beem
4/26/14, 9:43 PM
#5

Bra förslag.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

adress
4/29/14, 2:08 PM
#6

En knapp " senaste inlägget" vore också bra. Som det nu är kan man få skrolla många inlägg innan man kommer till det sista/senaste.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Annons:
Emo
4/29/14, 2:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#6 Trådstartaren menar i rutan Nya inlägg. Menar du som Olästa i vanliga trådar? Det är väl bättre att komma till det än att hoppa över skrivna inlägg?

Så ser rutan Nya inlägg ut:

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Upp till toppen
Annons: