Annons:
Etikettstarta-sajt
Läst 1210 ggr
signemo
4/30/14, 6:24 PM

Företagssajt?

Hej

Försökte att skriva meddelandet under iFokus ifokus men kunde inte välja grupp så skriver här. mina frågor är.

Är det okej ha ha företagssajter här på iFokus nu?

Om det är det, kostar det något?

och finns det några resstrektioner eller krav.

Såg att ett företag hade skapat en sajt och blev lite fundersam.

Vi är ju en del iFokus medlemmar som har företag. Det kan  vara intressant att veta om vi kan ha en sajt med vårt företag för många av oss.

Passar på att önska Er en fin valborgsmässokväll.

Var rädda om varandra

Annons:
annia1
4/30/14, 7:37 PM
#1

Signemo det är ok även för företag och föreningar att starta sajter. Det kan du läsa längst ner på om ifokus. Dessa läggs dock inte ut bland de sajter du finner nertill i listan bland intressesajterna.

Jag kan ha fel, men vad jag vet så kostar inte en sajt nåt även om det gäller företag. Vet inte om det finns nå restriktioner.

iFokus.ifokus är bara till för värdar och Medarbetare så inte konstigt att du inte kunde skriva där.

Önskar även dig en fin valborgsmässokväll.

.

signemo
4/30/14, 10:16 PM
#2

Tack snälla för ett snabbt svar. Skall läsa lite. Ha det fortsatt bra

Var rädda om varandra

signemo
5/1/14, 12:11 PM
#3

Kikat lite. Om jag förstår dig rätt så är det inga öppna sajter, utan som förening eller företag bjuder man in de som man vill skall ha tillgång till sajten. har jag fattat det rätt?

Var rädda om varandra

Ulla
5/1/14, 12:59 PM
#4

Jag vet inte hur det är med företagssajter, men jag har sett flera föreningssajter. De är öppna såtillvida att jag kan komma åt dem trots att jag inte är inbjuden, men de finns inte med i sajtförteckningen här nedanför. Jag skulle gissa att det är likadant med företagssajterna. Ett företag kan ju inte ha en sajt som ingen kommer åt.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

annia1
5/1/14, 2:13 PM
#5

Signemo det bestämmer den som är värd för sajten hur den vill ha det. Den kan ha sajten helt öppen så som ulla skriver, men den kan också göra sajten helt eller delvis stängd.

.

signemo
5/1/14, 2:17 PM
#6

Okej, Tack för infon 🙂

Var rädda om varandra

Annons:
Upp till toppen
Annons: