Annons:
Etikettövrigt
Läst 486 ggr
Cechem
2014-06-01 09:40

Råd om tattuerings fel

Hej Jag skulle behöva lite råd om min tatuering då jag inte varit med om något sånt här eller någon annan jag känner, och vill att allt ska bli rätt härifrån nu! Jag har gått till en studio för att få en ödla tatuerad på axel ner till armen. Han som tog emot mig va jätte trevlig och sa att det inte va några problem alls och vi bokade en tid! När jag har suttit där i fyra tim så e stencilerna klara. Fick veta av en kompis dagen efter att han som tatuerade mig bara var lärling, det blev inte jag meddelad, men eftersom det blev bra det han gjort så tänkte jag inte mer på det! Efter kommit dit en gång till och satt bara två tim och då gjorde han bara till huvudet, slutade för att det började blöda för mycket. Efter det fick jag inte tag på honom som tatuerat mig på flera veckor. Sen får jag ett mail från ägaren av studion att han var en bedragare och hade inte alls någon licens för att vara lärling ens. Jag känner mig nu blåst och väldigt arg då jag har en halv färdig tatuering på axel. Jag gick till studion för att få veta vad jag ska göra, ägaren är villig att hjälpa och fixa till ödlan, men han sa själv att det behövs grenar och blommor runt för att ödlan ska kunna se bra ut det kommer han dock inte göra då "lärlingen" tagit massor med pengar från studion. Nu undrar jag då om det är rätt att tillåta ägaren att fixa min ödla men that's it! Eller om jag ska behöva gå till non annan studio, Hur går man tillväga efter sånt här? Non som kan komma med råd?

Annons:
Fridaaaa
2014-06-01 09:42
#1

Fel sajt, Hänvisar till bodyart.ifokus.se

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fuzzie
2014-06-01 09:43
#2

Fråga inne på Bodyart iFokus så har du nog större chans att få ett svar på din fråga. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: