Annons:
Etikettövrigt
Läst 801 ggr
[MikaelaR]
6/15/14, 11:04 AM

Blocka person i trådar?

Hej, det är en person som ibland kommenterat inlägg jag gjort med en väldigt dryg attityd det har gjort så jag bytt konton en del gånger jag undrar om man kan blocka personen så den inte kan se mina inlägg på iFokus eller mig överhuvudtaget eller liknande? förklara gärna!

Annons:
Fridaaaa
6/15/14, 11:06 AM
#1

Man kan enbart blocka så att personen inte kan skicka PM men man kan inte blocka eller så, så att personen inte kan skriva till dig i trådar.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
6/15/14, 11:06 AM
#2

Du kan blockera personen från att skicka PM men inte så att han/hon inte kan läsa dina kommentarer eller inlägg.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

nickiee
6/15/14, 11:06 AM
#3

prata med niklas om det

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

[MikaelaR]
6/15/14, 11:07 AM
#4

aha okej, trist hoppas personen slutar med sina tråkiga inlägg.

Honestyisdead
6/15/14, 11:11 AM
#5

3 Niklas kan inte heller blockera på det viset. Och att vara dryg är inte anledning till att stänga av någon från iFokus.

Ts du får ignorera personens inlägg, prata med admin på aktuell sajt och strunta i att svara personen så den inte vinner något på det.

Saffran0Spice
6/15/14, 11:13 AM
#6

Det du kan göra är att kontrollera om personen bryter mot några regler i sina kommentarer - då kan du höra av dig till respektive Sajtvärd och be om hjälp, det kan medföra varningar till personen.

Om kommentarerna däremot är rent olagliga så kan du trycka på anmäl.

Trist att det ska behöva komma kass attityd från vissa!

Annons:
Honestyisdead
6/15/14, 11:16 AM
#7

6 Bryter inläggen mot reglerna ska man trycka på anmäl. Bryter det mot svensk lag är det polisen.

Saffran0Spice
6/15/14, 11:17 AM
#8

#7 Ok då har jag nog fattat lite fel - tack för korrigeringen! =)

Gasoline
6/15/14, 11:32 AM
#9

Tråkigt att det är så för dig. Jag skulle råda dig till att prata med Niklas eller sajtvärden på de sajter som detta förekommer.

Upp till toppen
Annons: