Annons:
Etikettövrigt
Läst 742 ggr
Pialinn
2014-07-03 12:50

Lägga in fler bilder

Läste en dag högt upp på första sidan att man kan lägga in fler bilder i samma tråd. Man skulle bara trycka på "verktyg".

Men var finns den knappen???

Visa gärna med bild.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Niklas
2014-07-03 13:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Se bifogad bild.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Pialinn
2014-07-03 17:10
#3

Tack Niklas!

Ibland har gamla svårt att fatta. Så det är det som kallas verktygsfält.

Skoja att få lära sej nåt nytt!  😉

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Niklas
2014-07-03 17:30
#4

Hela raden med små ikoner ovanför textfältet kallas verktygsfält.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Pialinn
2014-08-04 20:40
#5

Jag lyckades lägga in 2 bilder i samma inlägg. MEN när jag ville "Hantera" och lägga in mer text gick det inte att "Publicera" en andra gång. .

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Kitten86
2014-08-10 20:55
#7

Jag undrar också hur man går tillväga… Sett flera som lagt in flera bilder i ett och samma inlägg och där man lagt till en egen bildtext till varje bild. Försöka lägga in två bilder i ett inlägg men fick bara frågan om biltext och position på bild no2  och när jag valde att publicera så lades bara bild no 1 upp ???

Så jag undrar vad jag kan ha gjort fel?

TS: ursäkta för kapad tråd!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Amandla
2014-08-10 21:46
#8

#7 Ha inte för bråttom, låt det ladda klart. Ibland funkar det precis som det ska och ibland mindre bra, idag har jag fått trixa en del för att kunna lägga in fler bilder i ett inlägg, kunde inte få fram markören och göra radbrytningar efter första bilden. Men jag har lärt mig att dels låta det ladda klart, och dels så göra radbrytningar och skriver sen nån bokstav på varje rad så här ungefär:

d

e

v

och så kan jag lägga in första bilden vid _d_ och skriva bildtexten vid _e_ osv. Raderar förstås bokstäverna. Förstår du hur jag menar?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Kitten86
2014-08-10 23:00
#9

#8
Får väl försöka igen. Bilderna laddade upp helt båda två, det var det som vart så mysko eftersom jag bara fick in bildtext vid bild no2 men bara bild no1 publicerades…. Men får ge det ett nytt försök 😉

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Upp till toppen
Annons: