Annons:
Etikettövrigt
Läst 666 ggr
[Ztevo]
7/5/14, 1:07 AM

Olästa trådar ej i fet stil

Varför är inte alla trådtitlar man inte har läst, i fet stil? Ofta när jag går in på en sajt jag inte tidigare har varit inne på, är de översta trådtitlar i fet stil. Resten är inte i fet stil. (?) Senaste gången var endast den översta trådtitlar i fet stil.. Det gäller alltså trådlistan, till vänster.

Annons:
annia1
7/5/14, 1:17 AM
#1

Ztevo hur gamla är trådarna som inte är i fet stil. Nu kommer jag inte ihåg exakt, men trådar som är 3  (eller 4) månader gamla blir automatiskt markerade som lästa. Så alltså trådar där det sist skrivits i mars eller april är inte i fet stil.

Är det nyare trådar än så så är det nog nåt fel.

.

[Ztevo]
7/5/14, 1:30 AM
#2

Tack #1 för svaret! För att kolla, gick jag precis in på ett par sajter jag aldrig varit inne i tidigare, och där var trådarna, feta. Fick av någon anledning för mig att gå in i en vilande sajt. Där var det endast översta tråden som var i fetstil. Vad är anledningen till att de automatiskt blir markerade som lästa? Borde inte detta göra trådarna mindre lockande att gå in på, om man tror att man har läst dem!?

annia1
7/5/14, 2:22 AM
#3

Jag vet inte varför det är så. Men jag kan hålla med dig att det borde locka mer om de är fetstilta.

.

Upp till toppen
Annons: