Annons:
Etikettövrigt
Läst 524 ggr
Sehvrin
7/9/14, 11:22 AM

Sluta följa inlägg?

Hur slutar man följa inlägg som man svarat på/röstat i så att de inte dyker upp under "Mina inlägg"? I gamla versionen fanns ju ett kryss till höger om trådrubriker. Jag använder iFokus via ipad oftast.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Annons:
Honestyisdead
7/9/14, 11:25 AM
#1

Om du pekar bakom tråden under "mina inlägg" dyker "ta bort" upp där.

[mommo 12]
7/9/14, 11:30 AM
#2

Ja som Hera säger eller, så fanns det någon grej, äh! jag minns inte.

Sehvrin
7/9/14, 1:31 PM
#3

#1 Jag får det inte att fungera.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

[mommo 12]
7/9/14, 3:02 PM
#4

Ser du som en "scroll" under skärmen, eller längst ner på skärmen? scrolla så långt åt "mina inlägg" du kan, och där ska det stå, om du håller muspekaren på inlägget igen så kan du kanske se att det står ta bort eller något sånt. Vad skriver du ifrån? Surfplatta, dator, mobil?

Sehvrin
7/9/14, 6:25 PM
#5

#4 Som jag skrev i mitt första inlägg så sitter jag oftast med ipad, dvs surfplatta, och webbläsaren Safari. Jag ser hela sidan utan att behöva scrolla. Jag har testat att trycka till höger om tråd-namnen under mina inlägg på alla möjliga sätt och det händer inget (utöver att jag antingen kommer in på trådarna eller bara markerar dem)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

[mommo 12]
7/9/14, 7:58 PM
#6

Jag har också suttit med min iPad och använt webbläsaren safari. Då har det inte funkat, då jag även har försökt ta bort "välkommen till sajten" meddelanden. Om du har tillgång till en dator så kan du ta bort dessa inlägg då det bara är att trycka på en knapp.😃

Annons:
annia1
7/9/14, 10:13 PM
#7

Sehvrin jag har vare sig  iPad eller safari så jag vet inte om det finns  i den webbläsaren.
Jag har chrome på min platta och om jag går på de tre punkter som på den finns uppe till höger så har jag ett alternativ gå till skrivbordsversion (eller står nåt i den stilen). Klickar jag i det alternativet så kan jag ta bort trådar. Men en liten brasklapp var säker på vilken du vill ta bort för för mig jag hann knappt reagera på att "ta bort" dök upp innan den var borta.

I chrome måste man nog måste använda skrivbordsversionen till flera funktioner. Annars kan det vara så att det just nu inte funkar i iPad då en ville ta bort favoritsajt och det gick inte.

.

Kalli
7/11/14, 2:12 PM
#8

Fungerar inte för mig heller när jag surfar på iPhonen.

Upp till toppen
Annons: