Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 867 ggr
Askungen
7/23/14, 11:26 AM

går inte att ladda upp bilder!

Jag kan inte ladda upp bilder till inlägget!

Annons:
tlover
7/23/14, 11:30 AM
#1

Har du internet Explorer kan det vara det (jag har skaffat crome som "bilduppladdningsinternet") Det är en bugg sen det blev iFokus 3.0 och vad jag förstår så jobbar dom på det.

l'm back

Fridaaaa
7/23/14, 11:31 AM
#2

Vad händer när du försöker ladda upp?

Använder du dator/surfplatta/telefon?

Webbläsare?

Rensat webbhistorik?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Askungen
7/23/14, 11:42 AM
#3

Hej, jag har dator, firefox. Inget händer, det kommer upp samma ruta på nytt , "ladda upp".

Fridaaaa
7/23/14, 11:45 AM
#4

#3 Testat att ladda upp bilderna direkt i inlägget? (ikonen bredvid smileysarna) om det fungerar bättre?
Rensat webbhistorik och har det fungerat innan?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kattöga
7/23/14, 7:18 PM
#5

Kan det vara så att en del av er som har svårt att ladda upp bilder tror att ingenting händer…… fast det ejentligen gör det?? 
Jag trodde ingenting hände heller dom första gångerna, för det finns ingenting som visar att bilden håller på att laddas upp. (Det brukar oftast finnas något som rör sig så att man vet att uppladdningsprocessen pågår på dom flesta ställen annars.)  Men när jag en gång lämnat datorn en stund medan bilden skulle laddas upp och sen kom tillbaka så var den uppladdad.

Alltså väntar man ett tag så är plötsligt bilden uppladdad i alla fall.

Nu när jag vet att det är så det funkar så kan jag se högst uppe på fliken i chrome att den jobbar (den lilla runda snurrande saken) och då väntar jag tills den stannat och då är uppladdningen klar

Nu kanske det inte är det som är felet för alla som har svårt att ladda upp bilder men tänkte ifall…….

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

julle doris
7/30/14, 9:25 AM
#6

uppdatering

Annons:
Honestyisdead
7/30/14, 9:53 AM
#7

#3 samma ruta kommer upp igen, men väntar du ett tag så kommer bilden.  Det tar längre tid nu att ladda upp bilder. Så vänta ett tag.

Stortroll
8/2/14, 4:47 PM
#8

Jag kan inte ladda upp bilder med samsung galaxy pocket

Titta gärna in här ---> Min blogg

Sussi Sörensen
8/4/14, 3:03 PM
#9

Vart har fotona tagit vägen som jag har laddat upp tidigare?

annia1
8/4/14, 9:43 PM
#10

Sussi Sörensen menar du fotoalbumet som fanns på din personliga sida så är de borta. Om de kommer tillbaka vet jag inte, Niklas har sagt att dom inte bestämt sig.

Om du menar bilder i trådar så är det problem med bilder lite här och var att de är borta. De bilderna kommer förhoppningsvis tillbaka i trådarna när dom fått ordning på bildhantering igen.

.

Upp till toppen
Annons: