Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 820 ggr
Michaela-N
2014-07-27 23:58

"Vill du lämna sidan utan att ha skrivit klart"

…. Kanske vore bra att lägga in. Satt nyss och skrev på en artikel i ca 2 timmar tills jag av misstag tryckte på tillbakaknappen och vips så är min artikel borta.

Annons:
Annette
2014-07-28 00:00
#1

Har gjort samma sak flera gånger.

[Yllhilda]
2014-07-28 00:17
#2

Jag har råkat uppdatera sidan flera gånger. 😭

Moalinn
2014-07-28 00:32
#3

Lär er att använda cmd + a och cmd + c (vet inte hur det är på pc) så behöver man ingen "vill du lämna sidan". Har råkat trycka tillbaka och lite såna grejer men inget har försvunnit då det finns alltid att hämta igen via cmd + c 😉

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Michaela-N
2014-07-28 00:35
#4

#3 Ja, men det går inte när man lägger in länkar, kopierar ord, fraser, tecken mfl titt som tätt. Som i alla fall jag gör när jag skriver artiklar. Det är inte så att jag sitter och skriver i 2 timmar, jag lägger in annat material också.

 Jag vill kunna använda den funktionen OCH få förfrågan om jag vill lämna sidan. De allra flesta sajter har den redan.

Moalinn
2014-07-28 00:41
#5

Jo, det går. En smart författare skriver allt i ett separat dokument på datorn, lägger in fraser, ord, tecken och så vidare. Därefter är det bara att kopiera in till iFokus och redigera inlägget allt efter som och kopiera så fort man gör en ändring. Kan jag, kan du. 🙂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Michaela-N
2014-07-28 00:45
#6

#5 Då är jag väl en dum författare men jag är inte intresserad av att lägga ner extra tid för en funktion som borde vara självklar.

Skulle den funktionen vara till skada för dig eller vad menar du med dina inlägg egentligen?

Annons:
Moalinn
2014-07-28 00:52
#7

Nej, jag menar att det finns andra - viktigare - saker att fixa med iFokus än en funktion "som borde vara självklar". Och jag ger tips på vad man kan göra för att undvika dessa händelser. Förlåt så mycket.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Michaela-N
2014-07-28 00:57
#8

#7 Vem har sagt att man behöver kompromissa? Det är väl inte direkt så att jag kräver en förändring imorgon kl 10? Jag skulle önska att ärendet läggs på någon slags lista över saker som kan fixas för att förbättra iFokus. Just det här behöver inte prioriteras över andra buggar.

Jag utgår från att det finns ett intresse av iFokus-killarna att medlemmar rapporterar om saker som kanske inte funkar så bra och som skulle kunna bli bättre. Om så inte är fallet så är det väl jag som ska be om förlåtelse.

Emo
2014-07-28 06:25
#9

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

leemland
2014-07-28 13:33
#10

Jag har gjort en extra kategori bland mina artiklar där jag ibland under tiden sparar artikel innan den är klar eller jag inte vill posta den än. Den är dold för alla utom mig.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Woodland
2014-07-29 13:18
#11

Jag skriver på ordbehandlings programmet och lägger upp artikeln när den är klar. Jag gör likadant med långa inlägg eller kommentarer.

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Michaela-N
2014-08-03 20:21
#12

#11 Jag ska göra så i framtiden men det gör ju inte att min artikel kommer tillbaka 😭

Woodland
2014-08-04 11:25
#13

Jag beklagar! Jag vet hur det känns!

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: