Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 524 ggr
kattöga
8/5/14, 9:58 AM

upp till inläggslistan i låsta trådar

I en låst tråd finns inte alternativet "upp till inläggslistan ". Jag önskar att den funktionen fanns med där också. Ibland är trådarna långa och det är drygt att behöva "peka" /scrolla sej upp.

Har Android surfplatta

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
Amandla
8/5/14, 12:23 PM
#1

Kan du inte klicka dig bakåt då? Det är ett snabbt sätt att komma upp.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
leemland
8/5/14, 9:11 PM
#2

Precis över rutan där man skriver står det Upp till inläggslistan, i högra hörnet.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Amandla
8/5/14, 9:46 PM
#3

#2 Inte i låsta trådar. Det fanns inte i förra versionen heller, men ett kortare tag i den senaste.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
kattöga
8/6/14, 12:13 AM
#4

"1 Testtade men då kommer jag bara tillbaks till den förra tråden/ sidan jsg varit inne på. (Hamnade i slutet av en annan lång tråd jag hade läst när jag testade men den var inte låst så då kunde jag klicka på upp till inläggslistan)

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

leemland
8/6/14, 1:27 PM
#5

#3 Ber om ursäkt missade det lilla ordet låst :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Amandla
8/6/14, 1:43 PM
#6

#5 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Upp till toppen
Annons: