Annons:
Etikettavatarer
Läst 1608 ggr
andres
8/30/14, 8:12 AM

Försvunnen Avatar

Min Avatar har försvunnet och jag vill ha tillbaka den.

Det tog lång tid att hitta den .Hur gör jag nu.

Vänligen Andres.

Annons:
annia1
8/30/14, 2:38 PM
#1

andres det är problem med bilder inkl avater att en del inte visas.

Det du kan försöka är att ladda upp din Avatar på nytt. Om den inte syns då så kan du försöka ladda upp en annan och sen ladda upp din igen. Men jag kan inte säga att det hjälper.

.

andres
8/30/14, 6:41 PM
#2

Tack Annia

men jag hittar inte min igen har haft den i många år.

annia1
8/30/14, 7:41 PM
#3

Då var det knepigare. Ett alternativ är då att låta det vara som det är just nu och sen bara vänta och se om den dyker upp igen. 

För det med bildproblem är ju nåt som killarna arbetar med att lösa, men hur lång tid det tar har jag ingen aning om.

Jag sökte på nätet för att se om jag kunde hitta en cachad sida där din Avatar finns, men icke.

Men du kan väl kika på dessa bilder. Det är bilder som finns på google och många av dom är avatarer på medlemmar. När du kommer längst ner på så finns det en länk visa fler resultat. Klickar du på den så kommer det fram ytterligare. Men att din finns med törs jag inte lova.

Länk1Länk2Länk3… Hoppas länkarna funkar. Börja med länk3 för där verkar det finnas flest avatarer.

.

andres
8/31/14, 7:05 AM
#4

Hej igen.

Det händer inget när jag trycker på länkarna.

Andres.

Maria
8/31/14, 8:05 AM
#5

Jag kan se alla tre länkarna.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

annia1
8/31/14, 1:38 PM
#6

andres vad använder du när du surfar. Om det är mobil så prova från en dator.  Om du använder dator så vilken webbläsare använder du.

.

Annons:
Fridaaaa
8/31/14, 1:59 PM
#7

Jag ser mer länkarna.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kattöga
8/31/14, 2:53 PM
#8

"0 Är detta  din Avatar, kolla här)?

I så fall kan du gå hit och välja att spara bilden i din dator, och ladda upp den igen. Eller klicka på "Visa bild" i den första länken (då kommer du till samma sida……….
( hela adresen  om du inte kan klicka så kanske du kan kopiera den och klistra : http://ifokus-assets.se/19819ae8361340318a0a932a35fb0901/thumb/64x64/uploads/157/157ec7ef74a7b7b0bc1bb9e6a0cebe28/the-awakening-by-cygx1.jpg  )

jorde en bildsökning (google)  på Avatar + Andres, klickade på en träff och kom till en sida på Övernaturligt.ifokus där endast din Avatar saknades så tänkte att det kanske är din Avatar.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

andres
9/2/14, 9:18 AM
#9

Annia.

Jag använder internet Explorer.

Kattöga.

Nä tyvärr /det var det egyptiska  ankh korset.

Men tack ska ni ha.

Taggeman
9/2/14, 3:07 PM
#10

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Upp till toppen
Annons: