Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1039 ggr
Liikea
10/30/14, 2:40 PM

Kan inte hantera inlägg?!

Känner att det blev lite väl mycket problem nudå… Men jag kan inte hantera inlägg, även om jag skrivigt något och publiserade det för kanske 1 minut sedan. Så fast jag skrivtgt något blir det såhär:

Haringenregnbåge :(

Annons:
Liikea
10/30/14, 2:43 PM
#1

När jag ska hantera något som jag lagt till en bild i så går det inte att skrolla ned så det inte går att publicerat. (Jag vet att det inte är "skrolla-ned" saken som finns ditåt)                                                                                                                                                                                   ->

Jag vet att det är skroll grejen som finns precis bredvid "hantera-grejen". Men det går inte att skrolla ner. Pust…

Haringenregnbåge :(

Liikea
10/30/14, 4:08 PM
#2

hallå? Suttit här i typ en timme o väntat :(

Haringenregnbåge :(

Liikea
10/30/14, 4:08 PM
#3

😃

Haringenregnbåge :(

[JeanetteK]
10/30/14, 4:15 PM
#4

Jag förstår inte riktigt hur du menar. Förhoppningsvis kan någon annan hjälpa dig. 

Tänkte bara påpeka att det inte finns folk på supporten hela tiden. Det är ju vanliga medlemmar med lite mer kunskap som tagit sig an den uppgiften. Så man kan inte räkna med att få svar så där direkt. 🙂

Liikea
10/30/14, 4:24 PM
#5

skojade lite för att få upp tråden ;)

Haringenregnbåge :(

[JeanetteK]
10/30/14, 4:38 PM
#6

🙂Jag fattar! Hoppas du får hjälp. 🎈

Annons:
annia1
10/30/14, 9:30 PM
#7

Liikea jag är osäker när det gäller dina problem. Slår jag ihop TS och inlägg 1 så verkar det som det bara är ibland som du har problem med att hantera. Det du kan göra då är att klicka på stäng och sen välj hantera igen. Det kan du få göra flera gånger. Så brukar det bli att funka.

När det gäller inlägg 1 så även där är jag osäker. När jag är inne på hantera så vad jag kommer ihåg nu så har jag den oranga knappen publicera synlig längst ner hela tiden. Så jag behöver aldrig skrolla för att komma åt den.  Du kan väl ta en skärmdump även på det så får se hur det ser ut.
Däremot när jag skriver ett inlägg så kan jag få skrolla och då använder jag den som finns till höger i webbläsaren. 

Vad använder du när du har problem. Mobil, platta eller dator. Och vilken webbläsare använder du.

.

Liikea
10/31/14, 9:06 AM
#8

#7 Ibland när jag ska hantera ett inlägg som jag skrivit något i så är det bara vitt som i inlägg #0. Om jag klickar "stäng" och sen "hantera" igen så blir det ändå likadant som innan = ingen text även om jag skrivit. Om jag klickar på "publicera" istället för "stäng" när det blir så, försvinner inte min text efter jag publicerat, även om det inte fanns något text som i inlägg #0. Sen om jag klickar "hantera" igen så brukar det funka. Men det är jobbigt när jag måste göra det typ hela tiden. Detta händer endast när jag är på datorn, aldrig när jag är på plattan eller mobilen. Jag använder Firefox på  datorn.

Skrolla ned kan jag inte när jag ska hantera ett inlägg som jag satt in en bild i därför att bilden tar upp all plats så man måste skrolla ned för att kunna publicera igen. Jag kan visa:

Haringenregnbåge :(

annia1
10/31/14, 3:05 PM
#9

När det gäller firefox så använder inte jag den så vet inte hur den funkar när det gäller hantera. Kolla först så du har senaste versionen. Det gör du genom att gå in på rubriken hjälp som finns längst upp på den. Sen på rubriken om firefox. Senaste versionen är 33.0.2 det brukar komma upp automatiskt att man kan uppdatera när man går in på det. 

Sen kan du prova med internet explorer (IE) för jag antar att du har den kvar på datorn och se om det blir likadant på den.

.

Upp till toppen
Annons: