Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 792 ggr
Woodland
2014-11-14 14:25

Fontstorleken

Fontstorleken har ändrats på inläggen (exempel) efter gårdagens service. Jag brukar skriva i Inotes (Mac) och ändra font  på inlägget innan jag klistrar in det på sajten. De såg fina ut tills igår.

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Annons:
Niklas
2014-11-14 17:54
#1

Jag hittar inte ditt exempel. Kan du lägga in en skärmdump?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Niklas
2014-11-14 17:56
#2

Eller vänta nu. Du skriver att du ändrar font innan du klistrar in det på iFokus. Du ska inte klistra in formaterad text. Då kan det bli konstigt. Kopiera via Textedit eller liknande så att du inte får med någon formatering till iFokus.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Woodland
2014-11-14 18:13
#3

Du föreslog förut att jag skulle skriva i Notes istället för i NeoOffice. Jag kopierar vissa stycken från iFokus och klistrar in dem i Notes. Sedan lägger jag till mina egna kommentarer, markerar all text och ser till att allt har samma fontformat, och klistrar sedan in texten på kommentarsrutan på iFokus. Ändå så ändras vissa paragrafer och meningar i inlägget när jag trycker på publicera.

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Woodland
2014-11-14 18:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här är skärmdumpen på inlägget jag länkade till i #0

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Niklas
2014-11-14 22:09
#5

Om det går att styra teckensnitt i Notes är det inget bra program att använda. Satsa på Anteckningsblocket eller vad det heter i Windows.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

annia1
2014-11-15 04:20
#6

Niklas nu är det möjligt att jag missförstår dig. Men jag förstår inte varför du föreslår ett program i windows när Woodland har Mac.

.

Annons:
Niklas
2014-11-17 09:26
#7

För att när jag skrev hade jag glömt det. :-) I #2 föreslog jag ett Mac-program.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: