Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 817 ggr
Liikea
12/14/14, 9:41 AM

Kan inte göra nåt

Hej, jag kan inte gilla något, skriva några inlägg, svara på en tråd eller söka på iFokus när jag är på mobilen. Någon som kan hjälpa?

Haringenregnbåge :(

Annons:
Liikea
12/14/14, 9:44 AM
#1

märkte nyss att jag inte kan gilla något oavsett dator eller mobil… 🤔

Haringenregnbåge :(

annia1
12/15/14, 3:57 AM
#2

Liikea när du är inne med mobilen, använder du då mobilversionen eller fullversionen.  Vad har du för mobil. Och vad använder du för webbläsare på den.

I mobilversionen så är det en del funktioner som inte finns som tex gilla och söka plus några till.
Kommer inte ihåg när det gäller gilla hur det funkar i fullversionen, vad jag vet så ska det funka som vanligt ev att man måste klicka i skrivbordsvy på webbläsaren. Söka ska dock funka som vanligt vad jag vet.

När det gäller att du inte kan skriva inlägg eller svara i trådar. Det var förut några som inte kunde det. Men jag kommer inte ihåg om dom använde mobilversionen eller fullversionen. Prova de två olika och se om det är lika i båda.

När det gäller gilla på datorn så borde det funka. Vad använder du för webbläsare där och vilken version är det.

.

Liikea
12/15/14, 5:04 PM
#3

Jag har en iPhone 4s med safari. Jag brukar använda fullversionen. på datorn använder jag mozilla.

Haringenregnbåge :(

Niklas
12/16/14, 10:04 AM
#4

Prova att rensa webbhistoriken om du inte har gjort det. Gå till Inställningar > Safari > Rensa historik och webbplatsdata. Prova sen igen om det är någon skillnad.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Stephanie
12/16/14, 4:32 PM
#5

Tänk på att det inte står något speciellt när du har gillat ett inlägg. Det står fortfarande "Bra inlägg". Det är bara siffran bredvid som ökar.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Bizzie]
12/16/14, 6:13 PM
#6

#4 Okej, tack. Ska prova! :)

#5 Jag vet, och det är precis det den inte gör.. :(

Annons:
Upp till toppen
Annons: