Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1144 ggr
janehellen80
2015-01-20 20:11

En kompis behöver hjälp

så trött jag blir.. .råkade klicka på den blåa skiten på ifocus, nått nytt om att logga in via fejjan… och så helt plötsligt är man alltså URLOGGAD och hur jag än försöker logga in så går det inte, inte ens om jag går till VANLIGA stället o försöker logga in, så går det… den kräver helt plötsligt att jag loggar in via fejjan och så säger han att mina inloggningsuppgifter jag haft till fejjan i ALLA år är FEL…

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

Annons:
janehellen80
2015-01-20 20:37
#1

Ingen som vet vad som blivit fel?

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

annia1
2015-01-20 21:18
#2

Jag vet inte vad som blivit fel och jag har inte facebook så vet inte hur det ser ut när man är inloggad på iFokus via facebook.

Är man inloggad på vanligt sätt här på iFokus så syns inte den blåa facebooks inloggningen. 

Om personen har ett vanligt konto här på iFokus och har en registrerad mail-adress här så kan den klicka på länken om glömt lösenord. Det finns motsvarande på facebook att man kan klicka på. 

Det är tyvärr enda hjälpen jag kan ge.

.

[Thiah]
2015-01-21 06:55
#3

Har du kommit in på facebook ännu? Annars skulle jag vara orolig för att någon hackat mitt fb konto

Erik
2015-01-26 16:43
#4

Om du har epost och lösenord till iFokus så ska det inte "krävas" att du loggar in via Facebook. Faktum är att Facebookscripten inte ens laddas förrän man klickar på "Logga in med Facebook" i login-rutan, så det bör inte påverka alls om du kommer in på nytt.

Om det envisas kan det ibland hjälpa att rensa browsercachen och/eller starta om webbläsaren.

Upp till toppen
Annons: