Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 924 ggr
[Yllhilda]
1/25/15, 10:07 PM

Inlägg försvunna?

Det tycks mig som att vissa av mina inlägg försvinner, och där jag är Medarbetare kan jag inte se att det tagits bort något. Det är som att det aldrig lades in. Inbillar jag mig, eller har andra upplevt samma sak?

Annons:
annia1
1/25/15, 10:13 PM
#1

Det finns en tråd sen förut där medlemmar säger att inlägg försvinner. Så du är inte ensam.

.

[TanatosNyx]
1/25/15, 10:14 PM
#2

Jag känner igen mig, gjorde en tråd för ett tag sedan men det verkar ha runnit ut i sanden.. 😕

[TanatosNyx]
1/25/15, 10:14 PM
#3

annia1 hann visst före, och hann hitta tråden också 👍

annia1
1/25/15, 10:15 PM
#4

TanatosNyx det var ju jag som svarade i den tråden så jag kom ihåg den.

.

[TanatosNyx]
1/25/15, 10:19 PM
#5

Jo jag vet att det var du.

Tycker det är ett riktigt bottennapp att ingen admin har visat något som helst intresse… Jag menar, iFokus är inte direkt litet och det har gått ett bra tag nu. Även om felet i sig kanske är svårlokaliserat kan man ju visa medlemmar att man bryr sig lite? För vad jag förstår är du vanlig medlem annia1? hittar dig inte som medis på support ens, ändå tar du dig tid att svara, så tack för det. 🌺

[Yllhilda]
1/26/15, 12:37 AM
#6

#5 Och det kan ju inte bara vara vi som skrivit i trådarna som upplever det. En del måste ju helt enkelt tro att de glömt skicka, eller att saken raderats. *kliar huvud*

Annons:
[TanatosNyx]
1/26/15, 2:42 AM
#7

Jo, och adminsen är ju aktiva.. guldmyntstråden jag läste i nyss såg jag två st svara i… Kanske är viktigare? 🤔

Emo
1/26/15, 5:42 AM
#8

Jag brukar kolla att mina inlägg publicerats - och märkte till min stora förvåning att ett viktigt i går försvunnit. Jag trodde nu att jag sett fel. Tack för att ni är fler om denna tråkiga upplevelse. Då ligger inte felet hos oss.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[Thiah]
1/26/15, 7:14 AM
#9

 OT men annia1 är nog den mest frekventa svararen här inne. Hon försöker alltid hjälpa 🌺

Staffan
1/26/15, 10:26 AM
#10

Jag har bett vår utvecklare Erik att ta en titt på det här så snart han har möjlighet.

// Staffan

[Yllhilda]
1/26/15, 11:54 AM
#11

#8 Vi är inte galna, vilket är en stor lättnad. 🤪

#9 Stor kram på henne i så fall! 🌺

#10 Tack för det. 🙂

[TanatosNyx]
1/26/15, 12:23 PM
#12

Tack Staffan, då vet vi att felet är uppmärksammat :)

Erik
1/26/15, 4:37 PM
#13

Är det någon som har lust att beskriva lite närmare hur det här problemet beter sig? Är det när man skriver nya inlägg som de aldrig dyker upp, eller är det "etablerade" trådar som helt enkelt försvinner?

Har det hänt någon av er nydligen? Kommer ni i så fall ihåg vad det var för tråd? (Vilken sajt, grupp, rubrik, antal kommentarer… ?)

Annons:
annia1
1/26/15, 4:46 PM
#14

Erik du kan ju läsa den andra tråden för där finns en del. Där finns även länkar till ett par specifika trådar där inlägg försvunnit. Där har TanatosNyx till och med angett ett specifikt inlägg som skulle varit hennes.

.

Emo
1/26/15, 4:47 PM
#15

#13 Jag skrev detta inlägg. Det var strul med uppkopplingen, så till slut valde jag att lägga in länken för att sedan hantera och skriva. Det gick inte då. Mer än en timme senare skrev jag och förklarade. Så förvånad jag blev i dag när det inlägget var borta trots att jag kollat det i går. Det kan du läsa om i inlägg 234

http://existens.ifokus.se/discussions/546bbbfd8e0e7417d60000b4-drakens-caf-nr106?discussions-1#232

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[Yllhilda]
1/26/15, 7:33 PM
#16

Jag har skrivit i bland annat den här tråden. Jag hade skickat och kollat att den kommit fram och ser bra ut(brukar jag göra), men när jag senare kollade in fanns den inte där, och raderad var den inte heller. Klockslag minns jag dock inte.

Magi-cat
1/31/15, 4:51 PM
#17

Har inläggen slutat försvinna för er??


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Emo
1/31/15, 4:57 PM
#18

Jag har inte haft nya problem med det.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[TanatosNyx]
1/31/15, 5:29 PM
#19

det händer för sällan för att svara säkert ännu för min del.

[Yllhilda]
1/31/15, 9:58 PM
#20

Har inte märkt något försvunnet de senaste två dagarna, men så har jag inte varit jätteaktiv då heller.

Annons:
Upp till toppen
Annons: