Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 1272 ggr
Sindri
2/16/15, 5:07 PM

"Osynliga" rubriker

Jag tycker det är ytterst irriterande att rubrikerna högst upp, d.v.s. ovanför trådrubriken, är osynliga om du inte håller muspekaren på ett speciellt ställe. Detta blev efter senaste uppdateringen. Hade jag inte vetat om att de borde finnas där hade jag aldrig hittat dem. Jag vill se under vilken rubrik ett inlägg ligger. Det kan förklara en del. Jag vill också snabbt hitta Bevaka, Bokmärk och Oläst-knapparna. Kan inte se någon vits med att de är dolda.

Hur skall nytillkomna besökare ha en aning om att de finns där?

Annons:
[Torpedtass]
2/16/15, 5:11 PM
#1

Tack för att du sa det. Kände inte till detta så nu vet jag vart man hittar vilken kategori en tråd ligger i mm, alltid funderat över den frågan. 👍

Niklas
2/16/15, 5:13 PM
#2

Vitsen med att de är dolda är att de inte ska bli onödigt plottrigt på skärmen. Nu visas de bara när man behöver dem.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Sindri
2/16/15, 5:35 PM
#3

Men de tunna små bokstäverna var verkligen inte något som gjorde sidan rörig!
Jag tycker de är väldigt nödvändiga, och som sagt hur skall nya medlemmar ens veta att de finns där?

Som du ser av inlägg #1 och av 6 Bra inlägg på mindre än 20 minuter så kanske….

[VSK]
2/16/15, 9:25 PM
#4

Onödigt plottrigt 🤔

😃

SaGas
2/17/15, 10:43 AM
#5

Jag håller med TS, det är irriterande! Bättre om texten var synlig hela tiden.

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


morten.dynamite
2/17/15, 7:35 PM
#6

Det är mycket irriterande för när jag använder plattan syns inget och man kan ju inte hovra med musen på en platta.

Annons:
Niklas
2/18/15, 7:41 AM
#7

#6: På plattor kan du peka på inlägget. Då visas kontrollerna.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

morten.dynamite
2/18/15, 9:47 AM
#8

#7 Hur peka jag har provat att trycka på inlägget men inget visas.

Niklas
2/18/15, 11:06 AM
#9

#8: Vad har du för platta och operativsystem?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

morten.dynamite
2/18/15, 3:18 PM
#10

Samsung Galaxy Tab 3 10.1"
Android 4

Niklas
2/18/15, 4:03 PM
#11

Det finns många versioner av Android 4. Om du inte har den senaste kan du prova att uppdatera. Om du trycker på Bra inlägg-länken, kommer det fram några kontroller då?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

morten.dynamite
2/18/15, 7:06 PM
#12

Har android 4.4.2 Har testat lite mera nu. I android webläsaren och firefox funkar det i bland om man trycker flera ggr i bland kommer dem efter ca 8-10 sekunder efter en har tryckt I Chrome och opera funkar det varje gång.

[Thiah]
2/19/15, 6:37 AM
#13

Jag tycker de ibland kommer fram en halv sekund så jag hinner inte trycka. Sitter på Windows 8 maskiner med explorer och chrome och det är lika irriterande varje gång. För mig hade de gärna fått synas hela tiden.

Annons:
Niklas
2/19/15, 9:48 AM
#14

#12: Bra att du hittade sätt att få det att fungera. Chrome brukar vara pålitlig.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

TjockaBerta
2/19/15, 12:49 PM
#15

Jag tycker också att de borde vara framme hela tiden. Jag använder mest min platta och varje gång jag går i på en  tråd måste jag peka två gånger för att komma längst ner.

>>>Malum domesticum<<<

Surpan
2/20/15, 10:53 AM
#16

Det tog mig flera månader att hitta de där knapparna. På mobiltelefon fungerar det dåligt också. Tycker de borde synas hela tiden, det blir inte så plottrigt.

/Surpan

Upp till toppen
Annons: