15 Övrigt

sökfunktion

2015-03-09 17:14 #0 av: ilenna90

jag har en liten synpunkt: skulle gärna vilja att det fanns en sökknapp utan att behöva gå in i ett särskilt forum. Väl inne i ett forum kan man såklart välja att söka på hela ifokus, men det skulle vara ännu smidigare om funktionen var tillgänglig på startsidan - förslagsvis bredvid ´om ifokus-ifokusbloggen-intressesajter-starta en sajt-support.´ 

Anmäl
2015-03-10 09:24 #1 av: Niklas

Jag är tveksam till att vi kommer att göra en sån. Min gissning är att den absolut övervägande andelen sökningar sker på en specifik sajt.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2015-03-10 09:56 #2 av: beem

Om jag inte vill söka utan att gå in  på en specifik sajt går jag till google ock skriver  "iFokus+ sökorden" . Det fungerar bra.

Anmäl
2015-03-10 10:06 #3 av: ilenna90

#2 jovisst kan man göra det, men hade ju varit ännu smidigare att kunna söka på den egentliga hemsidan på en gång :) 

Anmäl
2015-03-10 20:48 #4 av: Stephanie

Det kan du enkelt göra genom att skriva  "site:ifokus.se " följt av det du söker efter. Då söker Google bara på träffar som ligger på ifokus. Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.