Annons:
Etikettregler
Läst 2831 ggr
indra-bus
2015-03-28 20:41

Skrivförbud?

Hur kan man få skrivförbud på en sajt man inte skrivit något på? Utan någon förklaring?

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Annons:
AnneN
2015-03-28 20:43
#1

Det får du nog fråga den aktuella sajtvärden om.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Honestyisdead
2015-03-28 20:45
#2

Ja det måste du fråga värden om.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
AnneN
2015-03-29 10:54
#5

"Observera att diskussioner om enskilda sajter ska föras på respektive sajt, inte här. Det är inte tillåtet att diskutera enskilda medlemmar.  Kontakta istället medlemmen det gäller."
Kopierat från Om sajten.

Med andra ord, denna diskussion ska föras privat med den Sajtvärd det gäller, tex via PM och absolut inte öppet på detta forum.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

indra-bus
2015-03-29 11:02
#6

De går ju inte o skriva till henne de var därför ja skrev här, Men hon kan tydligen inte svara. Ät de ok att bara stäng av någon uran anledning för att de passar sait världen?

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Annons:
AnneN
2015-03-29 11:43
#7

#6 Ja sajtvärden bestämmer själv om sådant.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

IceTee
2015-03-29 13:58
#8

#6 kan du inte skicka ett pm till sajtvärden?

Medarbetare på Skor iFokus

Maria
2015-03-29 16:30
#9

Jag har varit avstängd från två sajter som jag aldrig har skrivit någonting.

Det är nog bara att gilla läget😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Aleya
2015-03-29 21:18
#10

Ja det kan man.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

indra-bus
2015-03-30 09:21
#11

Ok, tack då vet jag.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Denna kommentar har tagits bort.
[Rulander]
2016-08-19 08:05
#13

Deras censur är striktare än Nordkoreas. Jag trodde det fanns lite tolerans, men det gör det inte. Man måste inordna sig annars blockeras man.

Annons:
DesK
2016-08-19 08:51
#14

#13 Mycket märklig och dum kommentar från en så ny medlem som du är! 

Ts Det är upp till varje värd och det kan finnas många orsaker. Jag var mycket hård på att stänga av folk från mina sajter under en period, när jag blev trakasserad av några olika personer, som då fick med sig en och annan äldre medlem. Det var en trist och jobbig period, som gjorde att jag valde att stänga av vänner till de som trakasserade. Tack och lov är detta ett minne blott, så numera är det ytterst sällan som jag stänger av någon från mina sajter.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Honestyisdead
2016-08-19 10:13
#15

#13 Nej man behöver mest bara sköta sig.

[Rulander]
2016-08-26 10:21
#16

Trakasserier och pajkastning förstår jag att man blir refuserad av, men åsikter??

Jag har bara skrivit snälla positiva saker, men flera har en annan åsikt och då blir man anmäld eller?

Aleya
2016-08-26 12:07
#17

#16 du kanske då ska ta och kolla reglerna för sidan där du skriver och se om det är okej det du skriver

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Rulander]
2016-08-26 12:19
#18

Det har jag gjort och jag hittar inte orsaken. Jag blir väldigt förvirrad, det är som att gå på nedgrävda minor, utan att veta var dom är.  En positiv diskussion som håller sig till ämnet är väl bra? Att vi har olika åsikter är väl OK?

Shailina
2016-08-26 13:36
#19

Detta är oavsett något du måste ta med värden på den aktuella sajten. det kvittar hur mycket du får med dig åsikter från andra, i slutändan är det ändå värden som bestämmer.

“A single dream is more powerful than a thousand realities.” 
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

Aleya
2016-08-26 13:51
#20

#18 det är inte alls säkert att den åsikten du har är okej för just det forumet. Och det är nått man måste acceptera.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Ralph
2016-08-26 19:33
#21

Jag tror att det kan var som så att om man burit sig illa åt på en sajt, så kan värdar på andra sätta skrivförbud i förebyggande syfte på sina egna sajter. 

Det är lätt att skaffa sig dåligt rykte. Om t.ex. användare "XYZ" har trollat inne på Existens så kan detta innebära att man kan bli blockad på Filosofi samtidigt, där finns samma värd.
Om man blir bannad någonstans, så ska man tänka efter och se vad som man har i bagaget.

Som jag förstått regerar värden och medarbetarna enväldigt och behöver inte ens motivera en avstängning.

Det är bara till att acceptera.

Upp till toppen
Annons: