Annons:
Etikettskriva
Läst 1102 ggr
[JeanetteK]
2015-05-07 21:10

inlägg kapas av

Idag har jag vid flera tillfällen fått av kapade inlägg när jag skriver på mobilen. Om jag gör radbrytning så kommer inte texten efter radbrytet med. Är det bara jag som har detta problem? Tips hur jag i så fall kommer till rätta med detta?

Annons:
Niklas
2015-05-08 11:04
#1

Har du något exempel på ett sånt inlägg? Ser du något gemensamt för de gånger det händer mer än radbytet?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[JeanetteK]
2015-05-08 14:13
#2

Det hände igår och även idag. Om jag skriver på mobilen och gör ett radbryt så kommer bara det som är innan radbrytet med. Resten försvinner. Har startat om mobilen flera gånger. 

Det händer inte från datorn. 

Kan inte se att det är något mer som är gemensamt…

Niklas
2015-05-11 11:14
#3

Jag testar. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Aenean metus justo, elementum ut varius vel, adipiscing sed ante. Ut sagittis eget elit id feugiat. Sed elementum vehicula ipsum sed vestibulum. Ut vitae placerat massa. Nulla eget tincidunt turpis. Cras et massa ac enim faucibus sodales. Donec ornare at purus hendrerit pulvinar. Aenean viverra tristique felis vel aliquet. Vestibulum ultrices leo nec dapibus hendrerit. Nam ligula libero, sagittis id elit eget, euismod elementum est.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Niklas
2015-05-11 11:16
#4

Vad har du för webbläsare och mobil?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[JeanetteK]
2015-05-11 11:45
#5

Eventuellt är det okej igen… Idag har det fungerat som det ska. Problemet kanske ligger hos mig och min mobil eftersom ingen annan verkar kännas vid detta. Återkommer om det händer igen. Tack för att du försökt hjälpa mig. :)

Niklas
2015-05-11 11:56
#6

Okej. Om det händer igen kan du prova att använda en annan webbläsare.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Upp till toppen
Annons: