Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 1142 ggr
Sindri
7/10/15, 8:32 PM

iFokus-sajter i bokstavsordning?

Var det inte så förr att man kunde välja att se alla iFokus-sajter i bokstavsordning? I alla fall skulle jag vilja ha det så nu med. Ibland letar man efter en sajt om nåt, men kan faktiskt inte räkna ut under vilken rubrik den ligger.

Annons:
Honestyisdead
7/10/15, 8:34 PM
#1

Minns inte den funktionen. Men visst hade det underlättat ibland.

Sugar Mist
7/10/15, 8:42 PM
#2

Längst ner finns alla sajter i bokstavs och kategori ordning

-

Honestyisdead
7/10/15, 8:47 PM
#3

Tror TS efterfrågar bokstavsordning UTAN kategorier.

annia1
7/10/15, 8:50 PM
#4

Funktionen har funnits kommer inte ihåg när den försvann, men inte så där jättelänge sen. 

Efter sina favoritsajter till höger så fanns alla sen i bokstavsordning.

.

Sindri
7/13/15, 12:35 PM
#5

Ingen på support som vill kommentera och eventuellt lova att det kommer tillbaka? Det kan ju inte vara så svårt att fixa.

Honestyisdead
7/13/15, 12:37 PM
#6

#5 Det är semestertider nu.

Annons:
annia1
7/13/15, 8:51 PM
#7

Sindri jag hör inte till support, men jag tror inte det kommer komma tillbaka. De har ju utökat hur många favoritsajter man kan se där, vet dock inte hur många. Sen att reklamen ligger där under och den skulle flyttas ner om dom la in det igen. Så jag tror inte den kommer tillbaka.

.

tlover
7/14/15, 10:02 AM
#8

En tanke (till när ifokuskillarna kollar denna tråd) kanske skulle det vara värt att man skulle kunna välja "intressesajter i bokstavsordning" där nere på samma sätt som att man kunde välja "vilande sajter" förr.

Jag brukar också ha svårt att hitta sajter ibland så det skulle vara praktiskt 🙂

l'm back

Amandla
7/14/15, 10:54 AM
#9

Om man använder chrome kan man söka efter ett specifikt ord på sidan genom att trycka ctrl + f och så skriva in ordet (eller början på det räcker oftast) i den lilla rutan som kommer upp högst uppe till höger, då syns det i rutan om du fått träff.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: