Annons:
Etikettskriva
Läst 1477 ggr
Legaata
8/8/15, 3:58 PM

felaktigt raderat inlägg

Jag har nyligen fått ett inlägg raderat på sajten*redigerat av Medarbetare Detta trots att det varken strider mot de lokala eller allmänna skrivreglerna. Och nu kan jag inte gå in och läsa trådar alls över huvud taget. Hur gör jag för att få tillbaka mitt inlägg och möjligheten att gå in och skriva i trådar? Och Jag skulle gärna se att de som tagit bort mitt inlägg fråntas denna möjlighet, då de uppenbarligen inte kan hantera det på ett ansvarsfullt sätt.

Annons:
Ria74
8/8/15, 4:04 PM
#1

Du får pm:a värden eller Medarbetare på den aktuella sajten. Du kan inte själv återpublicera det raderade inlägget utan det kan bara värden och Medarbetare på aktuell sajt göra.

Kan du inte läsa eller skriva på sajten låter det som du fått skrivförbud där.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

VildaVittra
8/8/15, 4:06 PM
#2

Detta är något du ska diskutera med sajtvärden ifråga och inte här. Dessutom bryter du mot denna sajts regler, där det tydligt står att du inte får namnge sajter. 

"Observera att diskussioner om enskilda sajter ska föras på respektive sajt, inte här. Det är inte tillåtet att diskutera enskilda medlemmar.  Kontakta istället medlemmen det gäller."

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Fridaaaa
8/8/15, 4:07 PM
#3

Redigerat inlägget.
Du får ta det med sajtvärden på just den sajten.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: