Annons:
Etikettmeddelanden
Läst 2214 ggr
Tjeja
8/29/15, 1:15 PM

Olästa meddelanden

Varför står det att jag har ett oläst meddelande kvar i min inbox när jag inte har det? Den oranga pricken visar ett oläst meddelande. Men när jag letar och har rensat ur inboxen hittar jag inget oläst. Inte under fliken olästa meddelanden heller. Vad kan detta bero på? Är det något jag missat någon annan stans i så fall?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Honestyisdead
8/29/15, 1:24 PM
#1

Kan vara ett systemmeddelande. Kolla mitt på skärmen när du går in i meddelande.

Tjeja
8/29/15, 1:30 PM
#2

Aah #1 Det var det! Trodde det som stod där var själva meddelandet men pricken försvann när jag klickade på länken där i så tydligen var länken själva meddelandet på nåt vis.. eller aja. Det fungerade i alla fall! :-) Tack för hjälpen!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Honestyisdead
8/29/15, 1:31 PM
#3

:)

SIGGE&SAGA
12/5/15, 3:09 PM
#4

Hej! Har en fråga. Det händer inget när jag klickar på meddelanden. Har du/ni någon aning om varför? Står en siffra, 13, framför.

Tacksam för svar!

Mvh

annia1
12/6/15, 6:06 PM
#5

Sigge&saga klickar du på siffran eller på ordet meddelanden. Klickar man på siffran så händer inget, men vad jag vet ska det inte vara nå problem med meddelanden. Och sen ser man meddelanden till vänster. Jag har provat med mina webbläsare och de funkar.

Om du klickar på meddelanden och inget händer. Vad använder du. Använder du dator i så fall vad har du för webbläsare.
Om du använder mobil så vad har du för mobil.

.

Upp till toppen
Annons: