06 Fotoalbum

Oskarpa bilder

2015-10-11 16:26 #0 av: MelliPirelli

Mina bilder blir oskarpa i inlägg, när man klickar på dem ser de ut som vanligt. Kom helt plötsligt för ett tag sedan.

Hjälp någon?

Anmäl
2015-10-11 16:31 #1 av: Fridaaaa

Den bilden du har nu är inte oskarp på min dator.

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2015-10-11 16:40 #2 av: VSK

Skarp på in skärm oxå.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-10-11 16:42 #3 av: MelliPirelli

#1 och #2

Då verkar det alltså bara vara på min!Skrattar

Anmäl
2015-10-11 16:43 #4 av: MelliPirelli

Så ser den ut (hoppas det syns)

Anmäl
2015-10-11 16:44 #5 av: Fridaaaa

Såhär ser det ut för mig

Anmäl
2015-10-11 16:51 #6 av: MelliPirelli

#5 Är det skillnad när du trycker direkt på bilden? Bilden ser ut att vara oskarp (dålig kvalité) för mig tills jag tryckt på bilden, när jag öppnar den i något förhandsgranskningsprogram i datorn ser den ut som vanligt.

Anmäl
2015-10-11 16:53 #7 av: Fridaaaa

#6 Nej ser likadan ut om jag klickar upp den tycker jag.

Anmäl
2015-10-12 23:22 #8 av: annia1

MelliPirelli bilden som ligger i inlägg är oftast liten i jämfört med originalet som man får upp när man klickar på den. Så det är nog rätt naturligt att den ser bättre ut när man klickar på den. Nu är det inte ofta som jag klickar upp bilder, men jag tycker det brukar vara bättre än de i inläggen.

Men om du tycker att det ändrats för dig så kanske fråga inne på nåt av apple sajterna för jag ser att du har en apple. Finns ju en mac.ifokus,. ipad.ifokus och även en iphone.ifokus. Så fråga på den sajt som passar bäst om nån där har märkt skillnad på bilder, kanske så att nåt ändrats i safari. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.