Annons:
Etiketttips-information
Läst 1717 ggr
[helga21]
11/21/15, 6:45 PM

Fel på ........

Då jag inte kommer in på denna sajt så undrar jag om det är något fel på den? Jag fick ett meddelande om att ett av mina inlägg ha de  blivit återpublicerade men kommer inte in där. Jag har inte fått någon information om att jag skulle ha skrivförbud där.

Annons:
[helga21]
11/21/15, 6:52 PM
#1

Det står att jag inte har rättighet att läsa vad som står där. Men ska jag inte få ett meddelande om att jag är avstängd och en motivering?

Lizelda
11/21/15, 6:53 PM
#2

Jag kommer in utan problem?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

RobinEH
11/21/15, 6:56 PM
#3

Det är upp till var admin huruvida de vill ge en motivering eller ej.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

AnneN
11/21/15, 6:59 PM
#4

Kontakta sajtvärden eller någon av medarbetarna på den aktuella sajten, det är endast dem som kan svara på varför du ev fått skrivförbud och ev ge dig rättigheterna tillbaka om de anser att du ska ha det.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lizelda
11/21/15, 7:00 PM
#5

Får man inte ett meddelande om att man är blockad?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Honestyisdead
11/21/15, 7:13 PM
#6

Det innebär att du är blockerad.  Endast sajtvärden kan berätta varför.

Annons:
Honestyisdead
11/21/15, 7:13 PM
#7

#5 Bara om admin skickar pm.

annia1
11/21/15, 7:34 PM
#8

helga21 ser du ingenting när du går in på sajten så har du skrivförbud.

Men du skriver i #1 att det kommer upp att det står att du inte har rättighet att läsa. Vart kommer det upp nånstans för det brukar bara komma upp när man klickar på en tråd som blivit borttagen. Eller om man klickar på fliken artiklar och försöker skriva artikel så kommer liknande text upp att man inte har rättighet. Men det kommer inte upp nåt sånt när man bara besöker en sajt som man har skrivförbud på.

.

Honestyisdead
11/21/15, 7:55 PM
#9

#8 Det får man också när man är blockerad.

[helga21]
11/21/15, 8:02 PM
#10

Vore intressant att få veta varför och att jag fått detta. Jag har inte skrivit något där idag och så fick jag gett meddelande om att ett inläggs om tagit bort hade lagts dit igen. Nåja ingen större skada jag undrade om det var fel på sajten när jag ick meddelande om att det hade lagts tillbaka och jag försökte kolla detta.

annia1
11/21/15, 10:00 PM
#11

helga21 skriv till värden och fråga.

***

hera är det då olika för olika medlemmar. Eller ser det olika beroende på om man fått manuellt skrivförbud eller automatiskt pga bortröstade inlägg. Jag bad en värd ge mig skrivförbud och för mig såg sajten ut precis som en vanlig stängd sajt ser ut. Inget om nå rättigheter.

Tillägg. Om det är skrivförbud pga bortröstade inlägg så har utseendet på sajterna ändrats. För förut var det så att man kom in på sajten och kunde läsa, men man kunde inte skriva.

.

Honestyisdead
11/21/15, 11:42 PM
#12

#11 Jag tror det handlar om huruvida man går in i en tråd eller inte.

annia1
11/22/15, 3:27 AM
#13

Då är det lite av det jag skrev, att det gäller trådar fast ur en annan vinkel. 

Ja har man en tråd bland sina inlägg till höger och klickar på den efter man fått skrivförbud på en sajt då kommer det upp att man inte har rättighet att läsa. Och om det är permanent skrivförbud så får man klicka på länken ta bort som finns där för att få bort den från rutan till höger eftersom tråden inte blir läst.

Vill man kolla vilket skrivförbud man har, så gå ner i listan nertill och klicka på sajtens namn. Om det är helt tomt på sajten så är det ansvariga på sajten som gett skrivförbud.
Om sajten på det stora hela ser normal ut, men man inte kan skriva så har man fått förbud tack vare att inlägg har röstats bort och är det det sistnämnda så är förbudet en vecka sen ska det automatiskt hävas. Sen kan man naturligtvis få fler förbud.

Bästa är att kontakta värden och fråga varför man har förbud och det kan man alltid göra för man kommer åt länken "om sajten" som finns uppe i listen på sajten även om man har skrivförbud.

.

Annons:
[helga21]
11/22/15, 6:39 PM
#14

# 13 Det kan jag tyvärr inte göra då jag fått ett meddelande om att min inlägg har återpublicerats.

annia1
11/22/15, 7:34 PM
#15

helga21 Vad är det du inte kan göra.

Har du skrivförbud på sajten så skriv till värden och fråga varför för det är bara värden som kan svara på varför och ev upphäva skrivförbudet. Att du fått inlägg återpublicerat gör inte att du inte kan skriva till värden och fråga.

.

annia1
11/22/15, 7:37 PM
#16

Göra ett tillägg. Meddelandet du fått om återpublicering är ett meddelande som skickas automatiskt av systemet så det är inget som värden skickar ut.

.

[helga21]
11/22/15, 7:43 PM
#17

Men jag visste inte att jag fått skrivförbud innan jag fick detta meddelande om att mitt inlägg blivit återpublicerat. Jag har inte fått något meddelande om att jag är blockerad.

annia1
11/22/15, 7:57 PM
#18

Som redan sagts i tråden så är det inte säkert att du får nåt meddelande om skrivförbud. 

Skrolla ner på sidan och leta reda på sajten och klicka in där och se hur sajten ser ut. Är det helt tomt så har ansvariga gett dig manuellt skrivförbud. Ser det på det stora hela normalt ut, men du inte kan skriva så är det automatiskt skrivförbud. 

Kommer du in på sajten och kan skriva. I så fall är ju allt i sin ordning.

.

[helga21]
11/22/15, 10:53 PM
#19

Vad jag inte förstår varför jag får ett meddelande om att mitt inlägg återpublicerats när jag inte fått något om att det blivit borttaget.

Honestyisdead
11/22/15, 11:29 PM
#20

Man får systemmeddelanden när ens inlägg röstas bort.

Annons:
Niklas
11/23/15, 9:09 AM
#21

Man får även meddelanden om man får sina skrivrättigheter indragna på grund av automatisk moderering.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[helga21]
11/23/15, 5:55 PM
#22

# 21 Detta har jag inte fått. Bara ett meddelande om att inlägg jag skrivit har lagts tillbaka.

Honestyisdead
11/23/15, 7:22 PM
#23

#22 Har du tittat där systemmeddelanden lägger sig?

Dom lägger sig mitt i skärmen när du går bland tima p.

[helga21]
11/23/15, 7:41 PM
#24

# 23 Har inte aning om vad du skriver? Jag förstår det inte helt enkelt. Det är nog lite för krångligt för mig. Men tack 🌺

Honestyisdead
11/23/15, 7:52 PM
#25

Klicka på pm sedan mitt på där inne ligger dom

Niklas
11/24/15, 8:44 AM
#26

#22: Har du fått skrivrättigheterna borttagna?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[helga21]
12/18/15, 10:43 PM
#27

# 26 Uppenbarligen så har jag det. Men när jag kollar nu så ser det inte likadant ut som tidigare. Jag fick ett meddelande om att ett inlägg som jag skrivit hade lagts tillbaka och när jag försökte att gå in där så var jag spärrad.

Men jag har inte fått någon varning från vare  sig Sajtvärd eller Medarbetare. Och jag är fortfarande blockad. Men jag såg inte ditt inlägg förrän nu så jag kollade igen och det är samma sak nu som då.

Annons:
Niklas
12/19/15, 8:24 AM
#28

#27: Kontakta värd eller Medarbetare och be dem hjälpa dig.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[helga21]
12/19/15, 12:17 PM
#29

# 28 De vill nog inte hjälpa mig  - tror jag 😃

Upp till toppen
Annons: