Annons:
Etikettskriva
Läst 1464 ggr
[kiko]
2015-12-14 16:54

Avsluta medlemskap

Försvinner alla kommentarer och inlägg man gjort om man avslutar sitt medlemskap?

Annons:
VildaVittra
2015-12-14 16:55
#1

Nej.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

strobii
2015-12-14 16:56
#2

oj så borde det ju verkligen vara. att man har rätt till att få sina egna meddelanden raderade om man faktiskt avslutar sitt medlemskap.

[kiko]
2015-12-14 17:02
#3

Ja, det hade varit mer rimligt. Å andra sidan är det ganska  orimligt att man inte har möjlighet att radera enskilda inlägg…

VildaVittra
2015-12-14 17:18
#4

Enklast är om folk står för det dom skriver. 

För tar man bort inlägg, kan hela trådar bli förstörda.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Honestyisdead
2015-12-14 18:06
#5

#2 Det är helt orimligt. Många medlemmar är väldigt aktiva och många diskussioner hade förstörts om medlemmars inlägg försvann.

Gäller det enskilda inlägg kan man fråga admin om dom kan ta bort. Men då får man ha en bättre anledning än att man ska ta bort sitt konto.

Man måste läsa användatavtalet som man godkänner när man blir medlem.

strobii
2015-12-16 00:37
#6

jo fast jag vet många, många hemsidor där det är en självklarhet att ens meddelanden försvinner om man tar bort sin användare. det kan ju mycket väl vara så att man fortfarande står för det man skrivit men inte vill lämna kvar sånt om man faktiskt väljer att avsluta sitt medlemskap. det kan ju finnas massa personliga anledningar för det. så håller med #3.

Annons:
Honestyisdead
2015-12-16 01:12
#7

#6 Men så fungerar det inte här. Av enligt mig självklar anledning.

vallhund
2015-12-16 11:52
#8

#6 Jag har aldrig stött på något diskussionsforum där ens inlägg raderas om/när man avslutar medlemskapet.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: