Annons:
Etikettregler
Läst 1423 ggr
WildeSau
1/3/16, 11:37 AM

Reklam

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varför låter ni den här typen av reklam gå igenom? "Låna pengar till 99.83% effektiv ränta"


Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Annons:
Niklas
1/3/16, 11:41 AM
#1

Vi väljer inte enskilda annonsörer. Det gör våra samarbetspartners. Ibland slinker fel saker igenom. Varifrån kommer ditt citat?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Katniss
1/3/16, 6:46 PM
#2

#1 Det står på annonsen

R.I.P. Anton 💔

Niklas
1/5/16, 12:43 PM
#3

#2: Nej, där står det "Den effektiva årsräntan är 99,83%, för ett av de vanligaste lånen 5000kr". Det uppfattade jag som en jämförelse med andra kreditgivare, men det kanske det inte är.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

cinna
1/27/16, 12:16 PM
#4

Lika idiotiskt att ha annonser om lån till ockerränta som när alkoholreklamen slank igenom på tonår.ifokus för ett par månader sedan…

Sitter just nu på rasten på jobbet och surfar runt lite här och är fruktansvärt irriterad på reklamslingan med damen/tjejen som drar på sig ett par byxor, med lite lagom putande rumpa mot kameran/tittaren. *suck*

Skulle önska en inställning där jag som användare kunde i alla fall stänga av videofunktionen i reklam.  Tänker främst på alla oss som ej har fiberbredband utan som måste surfa på pott/månad. Vill ju för 17 inte att reklamen ska ta av den.

Honestyisdead
1/27/16, 2:03 PM
#5

#4 Du kan köpa iFokus utan reklam. Jag kan tyvärr inte länka till informationen.

cinna
1/27/16, 5:16 PM
#6

…och jag  tycker att iFokus kan se till att installera ett filter/granskning av sin reklam istället. :)

Du och jag har diskuterat detta förut Hera, och vill minnas att vi enades om att vi var oense i den här frågan. Tack för mig! :)

Annons:
Niklas
1/28/16, 10:16 AM
#7

#6: Vi har inte möjlighet att anställa någon för det.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[helga21]
1/29/16, 11:41 AM
#8

Låt bli att se på reklamen det gör jag.

cinna
1/30/16, 3:29 PM
#9

Jag kan kolla igenom reklamen annonsörerna vill publicera och blockera alldeles gratis om ni vill! :)

#8 Svårt att låta bli när reklamen drar igång automatiskt mitt i trådarna. De som rullar ute i högerkanten däremot "ser" jag inte… ;)

Upp till toppen
Annons: