Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 966 ggr
Gunlog
2016-02-05 22:34

Kan inte se någonting

Jag startade upp min Nokia Lumia 1020 (Win8) och skulle gå in här på iFokus. (Hade stängt ner den pga cookiestömning.) Men det gick inte. Jag kom in, men jag kunde inte bläddra, ta mynt eller se några bilder/filmsnuttar. Jag kan fortfarande inte se filmsnuttar. Myntet vet jag inte vart det tog vägen. Jag har tagit skärmdump, men kan inte lägga in bilder från telefonen ju, så jag kan inte visa. Kanske någon vänlig själ kan hjälpa mig om jag mailar bild till er? Jag har inte tillgång till dator.

Detta har hållt på hela kvällen och jag har startat om, rensat historiken men det fortsätter.

Istället för bild/filmsnutt så är det en röd sköld uppe i vä hörn med efterföljande text:

://:

Det verkar som om säkerhetscertifikatet inte har utfärdats av en tillförlitlig certifikatutfärdare. Det kan innebära ett försök att lura dig eller nå information som du skickar till servern.

Vi rekommenderar att du inte fortsätter till webbplatsen. Gå tillbaka till föregående sida eller ange en ny webbadress i adressfältet.

  • Gå tillbaka till föregående sida
  • Fortsätt till webbplats (Rekommenderas inte)
  • Få mer information

://:

Denna texten finns istället för bild/filmsnutt, även på vissa reklamplatser.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Upp till toppen
Annons: