Annons:
Etikettskriva
Läst 1478 ggr
[helga21]
4/14/16, 10:19 PM

Får man sälja på sajter som inte är sälj

Får man lägga ut förfrågningar om någon vill ha ett porträtt på en hund eller katt avbildad från ett foto på en sajt som inte innehåller köp och sälj för detta.

Annons:
Zadeira
4/14/16, 10:22 PM
#1

Det beror väl på om sajtvärden har godkänt det skulle jag tro. Men man bör nog kontakta sajtvärden först och kolla så det är okej.

Sabinan
4/14/16, 10:30 PM
#2

Jag håller med #1 om man har tillåtelse av Sajtvärd så går det bra.

Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell
"Big Journeys Begin With Small Steps"

Honestyisdead
4/15/16, 10:41 AM
#3

Det är som skrivet något du får fråga sajtvärden om.

[helga21]
4/15/16, 10:59 AM
#4

# 3 tror inte denna har sett det 😃

Shailina
4/15/16, 11:55 AM
#5

Då får du vänta på svar på förfrågan, eller skicka nytt pm och påminna om frågan.

“A single dream is more powerful than a thousand realities.” 
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

[helga21]
4/15/16, 12:10 PM
#6

# 5 Det är inte jag som vill sälja något!

Annons:
Zadeira
4/15/16, 12:22 PM
#7

#6 Maila till sajtvärden och fråga om den har godkänt inlägget eller om den tycker det är okej med en sån tråd. Så får du reda på om personen har godkännande från sajtvärden.

annia1
4/15/16, 3:09 PM
#8

Om det är samma jag sett som lagt ut på flera sajter så står det i TS att han har tillåtelse från värden. Och det gäller alla sajter jag sett han lagt ut det på.

Och man kan ha tillåtelse fast det inte står. Så vill man säker i såna fall får man kontakta värden på aktuella sajten och fråga.

.

kattöga
4/16/16, 4:27 PM
#9

#8 Jag har för mej att det står att hen frågat sajtvärden……. (om det nu är samma TS vi menar förstås)…… men inte om sajtvärden har svarat eller godkänt….. Men jag antar att sajtvärdarna godkänt iaf!

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Upp till toppen
Annons: