Annons:
Etikettinloggning
Läst 1229 ggr
Accalia
6/5/16, 3:42 PM

Aktivera Facebook-login till nytt konto

Hej, har skaffat nytt konto här på iFokus, hade ett innan men ville inte ha kvar det. Jag hade Facebook login på det kontot och vill byta så jag har det på detta istället, hur gör man? Gick in på inställningar och klicka på Facebook-login men då stod det att Facebook ID:et redan användes..?

Annons:
Honestyisdead
6/5/16, 3:45 PM
#1

Tog du bort det gamla kontot?

Accalia
6/5/16, 4:15 PM
#2

#1 japp, tryckte på inaktivera eller vad det nu står, dock varje gång jag trycker på logga in med Facebook knappen så kommer kag in på det gamla kontot, fast kan inte göra något när jag väl är inne, för då loggar den ut igen

Honestyisdead
6/5/16, 4:16 PM
#3

Vad hette det gamla kontot?

Accalia
6/5/16, 4:17 PM
#4

Är det viktigt för att kunna aktivera Facebook inloggen, asså måste jag säga det?

Honestyisdead
6/5/16, 4:18 PM
#5

Du kan skicka det i ett pm

Accalia
6/5/16, 5:34 PM
#6

Vill helst inte säga alls, går det inte att fixa själv, att jag gör något eller måste någon som håller i själva iFokus göra det?

Annons:
Honestyisdead
6/5/16, 5:51 PM
#7

Skicka ett pm till Niklas. Verkar som om det är något han måste ändra manuellt om ditt gamla konto är borttaget.

Honestyisdead
6/5/16, 5:52 PM
#8

Du avslutade alltså kontot inne på inställningar?

Accalia
6/5/16, 6:21 PM
#9

Japp, in på inställningar, under mitt konto så klicka jag på avsluta medlemsskap och så skrev jag "AVSLUTA" och så var mitt konto borta Men ska PMa niklas

Honestyisdead
6/5/16, 6:38 PM
#10

Ok bra

Niklas
6/9/16, 7:58 PM
#11

Om man vill byta iFokus-konto för Facebook-inloggning måste man först avaktivera den på det gamla kontot. Inställningar > Facebook-inloggning


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: