Gå in i inställningar och sen väljer du avancerat. Där kan du rensa webbhistorik, cache och lösenord. Prova rensa de två första. Allra helst alla tre, men då bör du skriva upp dina lösenord, om du nu har några sparade. Sen har du en flik cookies/kakor. Antagligen så har du den på blockera tredjeparts. Många sidor funkar inte att logga in på om man blockerar tredjeparts.
Detta för att när man loggar in så skickas trafik till en tredje part, där paketen "stämplas" och sen skickas tillbaka till ursprungssidan. Utan denna stämpel så funkar inte inloggningen. Ja alltså, det kan se ut på många olika sätt, jag tog bara ett exempel.
Sätt rullgardinen på blockera inga kakar/tillåt alla kakor. Starta om Edge utifall.
Alltså.
1. Rensa webbhistorik, cache och lösenord.
2. Ändra till tillåt alla kakor/blockera inga kakor.
3. Starta om Edge.
Funkar inte detta så kan jag tyvärr inte komma på nåt annat. Eftersom man inte via meny kan blockera javascript i Edge så kan man utesluta det iaf.
Jag håller mina tummar & tår att det kommer att funka.
Funkar det och du blir inloggad så kan du byta tillbaka till blockera tredjeparts kakor, för då har du redan fått din cookie godkänd. Skulle du sen rensa kakor så får du göra om proceduren.