Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 828 ggr
Carmarino
2/20/17, 9:42 AM

Kommer till reklam istället för PM

Den senaste tiden har det hänt kanske 7 gånger av 10 att jag kommer till en sida med reklam när jag ska öppna ett PM.

Trodde först att jag klickat fel, men eftersom PM:et blir markerat som läst så måste jag ju ha klickat på det istället för reklamen. Det finns inte någon reklamruta direkt i närheten heller, så därför undrar jag varför jag tvingas in på en reklamsida när jag egentligen vill läsa ett PM?


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Niklas
2/20/17, 11:46 AM
#1

Det kan vara så att du har fått in något skräp i datorn. Det kan ställa till såna saker.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Carmarino
2/20/17, 1:04 PM
#2

Tror jag har fått det på både min egen dator och jobbdatorn, men jag är inte helt säker.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Niklas
2/20/17, 1:43 PM
#3

Hamnar du alltid på samma ställe?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Carmarino
2/20/17, 1:46 PM
#4

Tror det. Det brukar vara vistaprint.se, men det kan möjligtvis ha varit någon annan sajt också. Kommer inte ihåg säkert, för jag tryckte oftast "backa" direkt, och tittade inte så noga.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Niklas
2/21/17, 9:24 AM
#5

#4: Om du har möjlighet får du gärna lägga in en skärmdump och måladressen här nästa gång du råkar ut för det. Då kan en av våra samarbetspartners leta lite.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Carmarino
2/21/17, 9:36 AM
#6

Har inte fått det på ett tag nu, men har bara använt jobbdatorn de senaste dagarna. Så kanske är det bara på min egen dator det blir så. Ska ta skärmdump och adress om det händer igen.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Niklas
2/21/17, 11:22 AM
#7

Tack!


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: