Annons:
Etikettregler
Läst 950 ggr
Darkylucy
2017-07-15 11:16

hej viktigt suport

hej har varit bannad att skriva på ******* i flera dagar nu är ju det ända nästan jag är intreserad av så kan ni ta bort min blockering att skriva blev bannad för nästan ingen thing utan att jag viste nåt taskigt är änu bannad så snälla upphäv min blockering nu

the darkynessLyssnar på musik

Annons:
Lojs
2017-07-15 11:21
#1

Som jag förstår det så är det upp till varje Sajtvärd att bestämma över vilka som är bannade på sin sajt, så det är inte upp till de som har iFokus. Har du testat till skriva privat meddelande till sajtvärden och förklara dig?

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Darkylucy
2017-07-15 11:25
#2

okej fast inte coolt för jag har ju inte varit dum eller nåt mot nån tror inte den sajtvärden gillar mej har redan skrivigt till henne  om dom kunde upphäva min blockering svarde inte äns frågade snällt och så fins ju inget annat att göra😴

the darkynessLyssnar på musik

Draken
2017-07-15 11:26
#3

Håller med #1. De som driver iFokus, kan inte göra så mycket , utan det är sitevärden på den aktuella sidan som bestämmer. Har du blivit bannad, så misstänker jag att det finns en anledning. Sitevärden lägger inte skrivförbud, utan att det finns mycket goda skäl.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Lojs
2017-07-15 11:29
#4

#2 Varje sajt har sina egna regler och de är inte alltid helt självklara, så det är bra att kolla dem innan man börjar skriva på en sajt man inte är van vid. =) Precis som olika facebookgrupper, vissa saker som man måste göra i vissa grupper är förbjudna i andra liksom. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[NeferNefer]
2017-07-15 11:32
#5

Hej Darklucy. Du blev varnad innan du blev avstängd men fortsatte ändå att skriva om demoner. Läs gärna våra skrivregler:

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/54206e078e0e7441f6000fb8-nya-uppdaterade-skrivregler-pa-overnaturligt?discussions-1

Speciellt punkt 3

Inget prat om onda andar, demoner, svart magi eller liknande är tillåtet på ÖN. Hit kommer många barn och ungdomar och läser, vi vill inte skrämma upp någon.

Samt punkt 7

Övernaturligts admin har tolkningsföreträde av skrivreglerna och bestämmer när varningar och skrivförbud delas ut liksom när inlägg redigeras. Admin tar utan förvarning bort trådar och inlägg som bryter mot reglerna,  inte tillför något för sajten, till exempel kommentarer som är förlöjligande eller förminskande, eller om en tråd urartar till en rad inlägg av typen "du sa och jag sa" osv . Inga generaliseringar som "alla troende" "paranormalister", "siffare" eller "alla skeptiker" osv är tillåtna. 

Det är upp till varje medlem att läsa reglerna, inga pm skickas ut till berörda parter när trådar eller inlägg på något vis modererats. Det är inte tillåtet att diskutera modereringen i trådarna utan det ska ske via pm till sajtvärden.

Aleya
2017-07-15 12:04
#6

Ett tips är att alltid läsa reglerna innan man postar, skapa inlägg som folk förstår och inte kapa trådar så slipper man mycket av trasslet med att bli avstängd.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Honestyisdead
2017-07-15 12:32
#7

Här på support diskuteras inte problem på specifika sajter utan det tar man med admin på aktuell sajt. Låser tråden nu.

Darkylucy
2017-07-15 13:32
#8

jo anledning var att jag nämde demon en 1 gång fast tycker det kan passa in menner handalar ju om spöken anadar och alla är inte snälla andar och anden i glaset tillhör ju båda spöken och demoner

the darkynessLyssnar på musik

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: