Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 826 ggr
[Vandrar med Wolf]
2017-07-31 05:23

Gå ur en sajt

Är ju inga problem bara att klicka bort sig så är det avklarat men varför finns man kvar under nyaste medlemmar tills man puttats ner av några nya som hoppar in ?

Råkade av misstag hamna på en sajt så fort jag flöt runt med pekaren på lägg den här sajten till mina favoriter och den sajten är inte mina salonger alls men jag följde nya inlägg och känsligt det är med pekaren över lägg  den här sajten till mina favoriter så blev det så oavsiktligt men jag gick ur och står fortfarande kvar som ny medlem tills några puttat ner mig.

Ett önskemål här är att går man ur så borde man automatiskt  även lämna listan med dom nyaste medlemmarna,är det en funktion ni skulle kunna installera för det kan vara så också att vissa ämnen vill man inte förknippas med och råkar man bli medlem för tekniken är så känslig borde man försvinna även ur listan med nyaste medlemmar för då är man ju inte med men enligt den listan så är man och det indikerar ju inte rätt.Vissa sajter tar det längre tid för att putta ner nyaste medlemmar andra inte så det vore en väldigt bra funktion.

Finns den möjligheten tror jag flera skulle uppskatta om den kan läggas till 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: