Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 948 ggr
Sommarek
8/8/17, 8:37 AM

Bugg i notifikationer?

Är det någon bugg i notifikationerna just nu? Har flera gånger upptäckt av en slump att trådar som jag skrivit i liksom bara fallit bort och att jag inte fått notifikationer när någon svarat. Vid några tillfällen hade det gått så lång tid innan jag kollade tråden igen att det liksom inte var lönt att diskutera vidare, även om ämnet var spännande, och det är ju lite tråkigt. Är det fler som har samma problem?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Annons:
Niklas
8/8/17, 3:11 PM
#1

Är det e-post-notiser du menar?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Sommarek
8/8/17, 3:12 PM
#2

Nej, här på sidan. Förlåt, skulle varit tydligare. Jag kollar inte e-postaviseringarna så noga.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Niklas
8/8/17, 3:18 PM
#3

Du menar att de inte visas uppe till höger när det kommer nya kommentarer, trots att du har kommenterat dem tidigare?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Sommarek
8/8/17, 3:25 PM
#4

Precis.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Vixxen
8/9/17, 8:21 PM
#5

Upplever samma sak…

Niklas
8/10/17, 10:54 AM
#6

Är det äldre trådar? Bevakningen är bara aktiv i någon månad eller två efter senaste kommentaren.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Vixxen
8/10/17, 3:51 PM
#7

Nej, nya färska  trådar.

Niklas
8/12/17, 9:17 AM
#8

Har du några exempel på såna trådar?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Vixxen
8/12/17, 4:40 PM
#9

Problemet har inte visat sig idag.

annia1
8/12/17, 11:54 PM
#10

Det där felet kan hänga ihop med ett annat som jag upptäckt. Att trådar blir fetmarkerad igen fast dom är lästa. 

Försöka förklara. Jag har några sajter där jag öppnar alla trådar, även om jag inte läser alla trådar, för jag vill kunna se direkt när jag går in på sajten vilka trådar det finns nytt i.

Men här för några dar sen så var jag in på kvinna och den hade hela första sidan fetmarkerad. Först trodde jag bara att det skrivits mycket, men såg sen att det även var trådar som var några dar gamla. Men trodde då att jag bara missat att läsa på sajten.

Sen idag när jag var in på hälsa så var det samma sak där. Att alla trådar på första sidan var fetmarkerad och där vet jag att jag läste alla trådar bara för nån dag sen.

Så det verkar ju vara nåt fel på läsningen (eller vad det kallas) och det skulle då kanske även kunna förklara varför trådar faller bort från "mina inlägg".  Att iFokus tappar minnet (på vad medlemmar läst/skrivit) eller vad jag ska kalla det.

Hur ofta det händer har jag dock ingen aning om.

.

Honestyisdead
8/13/17, 4:09 AM
#11

Detta har inte jag stött på.

Upp till toppen
Annons: