Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 538 ggr
[KatarinePierce]
10/10/17, 7:50 PM

Inlägg

Hej!

Varje gång ett nytt inlägg kommer till iFokus blir det såhär: Bajskorv,ost,Bajskorv alltså kommer samma inlägg två gånger ifall ni fattar hur jag menar här har ni iaf en bild:

Annons:
Maria
10/10/17, 7:55 PM
#1

Det ser ut som du har skrivit två trådar. Postade med en minuts mellanrum.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[KatarinePierce]
10/10/17, 7:56 PM
#2

#1 det är inte jag som har skrivrit trådar utan det är på nya trådar  :)

Herveaux
10/10/17, 7:57 PM
#3

Det är inte så att det är inlägg som postas på flera olika forum med samma rubrik?
Så är det iaf med "Theas Bildtråd" som postats inne på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maria
10/10/17, 7:59 PM
#4

Aha, jag ser det nu men klickar man på Thea´s bildtråd så är den postad två gånger ser det ut som.

Menar du att det är så på alla andra nya trådar?

Jag har bara märkt det med just den tråden som Thea skapat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

2Sirius
10/10/17, 8:29 PM
#5

Alla nya trådar som skapas kommer under "Nya inlägg på iFokus", (som egentligen borde heta "Nyskapade trådar på iFokus", eller liknande), och precis som #3 "Herveaux" beskriver, så är det ganska ofta som samma tråd läggs upp på olika sidor. Ser det ofta, då jag kikar in flera gånger om dagen. Personligen så tycker jag att det är mer störande om de inte har samma rubrik, utan något liknande, och det läggs upp på flera sidor, med samma inlägg. "(frågan värt ifall det skulle finnas en samankopplingsfunktion, så om man ville så kunde man länka samman flera med samma innehåll, oavsett om de har samma eller olika rubriker, så kunde man se vad andra svarat på samma text.)" 😕

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
10/10/17, 8:33 PM
#6

#3 Jag ser nu att det var på två olika sidor haha

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[KatarinePierce]
10/10/17, 8:34 PM
#7

Okej tack tack

Upp till toppen
Annons: