04 Fel och Buggar

Klick på "Bra inlägg" - inforutan kommer inte upp

2017-10-22 18:45 #0 av: kattöga

Det var alltid trevligt förut när någon klickat på "Bra inlägg" på nån kommentar/inlägg man gjort, då den lilla svarta rutan poppade upp och informerade om att någon gillat inlägget.

Nu kommer inte det längre upp nån sån info. Men det kanske är tänkt att vara så numera?

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Anmäl
2017-10-22 18:51 #1 av: Carmarino

Det har du rätt i. Har inte heller sett den rutan på länge. Fast det kanske inte är någon som klickat på "Bra inlägg" på något jag skrivit den senaste tiden. Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2017-10-22 20:20 #2 av: kattöga

#1 Jag testade, klickade på bra inlägg på mitt eget inlägg! SkämtarSkrattar
/Egotripparn

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Anmäl
2017-10-22 20:25 #3 av: VoxBauers

Fungerar inte här heller längre...

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2017-10-24 09:30 #4 av: Hera

Test

Anmäl
2017-10-27 19:57 #5 av: 2Sirius

Jag brukar klicka, OM JAG HINNER, eller så får jag gissa att det är ett av de senaste inläggen jag gjort.
Tycker det skulle finnas en "Meny" där man kunde se att någon tryckt...

Vad finns det för för och nackdelar med att kunna eller inte kunna se ven som tryckt?

Anmäl
2017-10-27 20:21 #6 av: Magi-cat

Det var faktiskt lite trevligt när den lilla klick-rutan stundom visade sig.Skrattar

Hjärta Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade Fenomen ifokus.

Anmäl
2017-10-28 09:21 #7 av: Niklas

Den ska komma tillbaka.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Ta med iFokus på semestern. Ny app för iOS och Android.

Anmäl
2017-10-28 11:17 #8 av: Magi-cat

BlommaGlad

Hjärta Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade Fenomen ifokus.

Anmäl
2017-11-20 18:47 #9 av: Carmarino

#7 Den syns fortfarande inte.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2017-11-21 10:33 #10 av: Niklas

Det är för att vi inte har gjort något än. :-)

Anmäl
2017-11-21 11:30 #11 av: Carmarino

Aha, det förklarar saken. Skrattar

Anmäl
2017-11-22 12:36 #12 av: Niklas

;-) Det finns på listan så det ska bli ordnat framöver.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.