Annons:
Etikettregler
Läst 1195 ggr
[Jarl]
2017-10-27 01:42

Får spam pm att någon anmält 40inlägg

När jag logga in hade jag 40pm

Det går inte att ha medlemmarna som moderator!

Annons:
[Jarl]
2017-10-27 01:53
#1

Det går inte att ha en diskussion folk blir kränkta för minsta lila och anmäler alla inlägg.

Dimocarpus
2017-10-27 06:32
#2

Nu vet jag inte exakt vilket inlägg det är men jag kan bara anta att det är det i katter.ifokus. Tror inte du att det är någon som skojar då? Så farligt var inte konversationerna och jag ser att några inlägg tagits bort. Jag har sett mycket värre. 

Tror att det är någon som jäklas så bryr dig inte om det.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Aleya
2017-10-27 08:41
#3

Det är något fel när det kommer till att få pm gällande anmälda inlägg. Och då kan man få x antal aviseringar. Finns en tråd om detta här redan. För en anmälan kan man få 2 meddelanden om att inlägget är borttaget.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Jarl]
2017-10-27 16:48
#5

Okej en bugg! Men att meddlemar är moderatorer är inte rättvist?

[Jarl]
2017-10-27 17:02
#6

Tack!

Annons:
Aleya
2017-10-27 17:08
#7

#5 vem ska vara moderator då hade du tänkt? Det är folk som har startat upp sidor som dom är intresserad av eller tagit över sidor som handlar om nått personen är intresserad av. Då är det ju ganska självklart att någon måste styra skutan. T o m på "anarkin" Flashback så är det ju medlemmar som är dom dom håller koll på att regler följs.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
2017-10-27 17:54
#8

Alla medlemmar är inte moderatorer. Däremot har många Insider, precis som du och dessa kan då anmäla inlägg som de tycker bryter mot reglerna. Får ett inlägg tillräckligt många anmälningar tas inlägget bort automatiskt. Hur många anmälningar som krävs bestämmer admin på aktuell sajt.

Blir ett inlägg felaktigt bortröstat kan admin lägga tillbaka inlägget.

Får man automatisk blockering för att flera av ens inlägg blivit bortröstade gäller det en vecka. Om inte admin sätter en längre blockering.

iFokus är uppbyggt av många olika intressesajter och sajterna ser du längst ner på sidorna. De olika sajterna har olika admin/moderatorer.  Det är dessa du ska vända dig till på aktuell sajt. Dom hittar du under "om sajten" på sajterna.

Upp till toppen
Annons: