Annons:
Etikettstarta-sajt
Läst 1251 ggr
[KatarinePierce]
12/4/17, 8:43 PM

Sajt

Jag vill väldigt gärna skapa en sajt,men vet inte riktigt vad den ska handla om,vad tycker folk om att läsa? Några förslag?

Annons:
Pyttelite
12/4/17, 8:47 PM
#1

Vad är du intresserad av själv?


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


[KatarinePierce]
12/4/17, 8:49 PM
#2

#1 Jag tycker om Märkliga saker som t  ex mord som inte är lösta,magi och sånt märkligt

Pyttelite
12/4/17, 8:58 PM
#3

Du kanske kan bli Sajtvärd inom något område du är intresserad av  ifall det redan finns en sajt.

Annars tror jag att det bästa eller enklaste är om man själv har ett brinnande intresse inom ämnet. Då tycker man dessutom att det är roligt att hålla på själv.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


lunaticIam
12/4/17, 9:01 PM
#4

Ockult iFokus? Verkar ju som att flera av dina intressen är inom det området 🙂

[KatarinePierce]
12/4/17, 9:03 PM
#5

#4 finns den sajten?

Herveaux
12/4/17, 9:06 PM
#6

Här finns en lista över sajter som saknar värd, där kanske det finns någon du är intresserad av. 
https://anslagstavlan.ifokus.se/discussions/583c2a868e0e74436000076b-sajter-som-behover-ny-vard?discussions-1


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
lunaticIam
12/4/17, 9:08 PM
#7

#5 Inte vad jag kan hitta. Finns ett par sajter som skulle passa in i området men ingen övergripande med det namnet.

[KatarinePierce]
12/4/17, 9:09 PM
#8

#6 Ska kolla in den :)

Maria
12/5/17, 7:26 AM
#9

Du har ju ganska nyligen blivit Sajtvärd för två olika sajter. Kanske är det bra att försöka få igång intresset på dessa till att börja med.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
12/5/17, 9:27 AM
#10

Frågan är ju också varför du vill Starta en sajt när du inte vet inom vilket område?

De flesta som startar sajter har ett brinnande intresse för just ämnet och har en stor kunskap om saken också. Man får nog fråga sig om det är just skapandet av en sajt eller intresset av att "prata" med likasinnade som det handlar om?  Handlar det om det senare så räcker det ju med att vara medlem.

Är man aktiv länge på en sajt så finns ju möjlighet att man kan få bli Medarbetare också.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: