Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 572 ggr
kattöga
2018-02-05 11:22

Bokmärkta trådar i Mina Inlägg

Trådar som jag bokmärkt ligger numera i både "Bokmärken" och i "Mina inlägg", oavsett om jag skrivit något inlägg i trådarna eller inte. Dubbelt upp, alltså.

Så ska det väl inte vara?

(Mina inlägg ligger, dock, inte i "Bokmärken".)

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
kattöga
2018-02-05 13:09
#1

Förtydligande: Det är klart att trådar som är bokmärkta och som jag skrivit inlägg i, ska ligga under både Mina inlägg och Bokmärken. 
Men Bokmärkta trådar som jag inte skrivit i, de ska väl inte ligga under "Mina inlägg"….

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

annia1
2018-02-05 15:42
#2

Jag tycker likt dig att det inte borde vara så att de ska vara åtskilda, men så är det.

Om det nu inte är ett fel från iFokus sida så kan jag tänka mig att dom gjort så för att bokmärkta trådar ska kunna dyka upp bland mina inlägg uppe till höger. 

Men personligen skulle jag vilja ha så att det är åtskilt så man direkt kan se när man går in i de två olika kategorierna vilket som är vilket.

.

kattöga
2018-02-05 16:00
#3

#2 Om jag också har skrivit i de bokmärkta trådarna, så ska de förstås ligga under båda rubrikerna.

Men de trådar som jag endast har bokmärkt, men inte skrivit i, de ska ju inte ligga under "mina inlägg", eftersom det inte finns några inlägg gjorda av mig i dem.

Så, ja, jag tror det är en liten buggis som smugit sig in här… (eller där….)

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

annia1
2018-02-05 20:16
#4

Nej jag tror inte det är en bugg. Inte om man menar det uppstått ett fel för det är ju i det sammanhanget man brukar använda ordet bugg.

Nu vet jag inte, men jag skulle tro att rutan mina inlägg som finns uppe till höger är en ren kopia av mina inlägg som finns till vänster. Alltså de båda har samma kod.

Bokmärkta trådar ska visas uppe till höger, men eftersom koderna är desamma så blir de även att ligga i kategorin till vänster.

Om det är som jag tror så måste man koda mina inlägg rutan uppe till höger som en helt fristående/egen funktion för att bokmärkta bara ska hamna där och inte till vänster. 
Eller så måste man skapa ytterligare en ruta uppe till höger där det står mina bokmärken.

.

Niklas
2018-02-07 10:47
#5

Som Annia skriver har vi valt att göra så av den anledning hon beskriver.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

kattöga
2018-02-07 11:19
#6

Okidoki! Då vet jag! Tack

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
Upp till toppen
Annons: