Annons:
Etiketttips-information
Läst 814 ggr
zickan
3/31/18, 10:43 PM

Mobil versionen med svars alternativen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Liten fundering. Är det min mobil som har problem. En bugg. Eller jag som bara missat information. Har lite svårigheter lägga upp bilder via mobilen. Den biten troligen för mobilen är seg. Men fick även inte röst funktionen att fungera. Skulle nu kolla rösterna i en tråd. Men röstfunktionen ser jag inte via mobil versionen av iFokus. Är det så eller bara strul med min mobil/bugg? Prscr på samma tråd och samma ställe. Ena med mobil versionen. Andra på mobilen via vanliga Web versionen.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
annia1
3/31/18, 10:49 PM
#1

Det är så i mobilversionen. 

Man ser inte röstningsalternativen (så man kan rösta) och inte heller hur många som röstat.

.

zickan
3/31/18, 10:50 PM
#2

Aah. Då har jag missat den informationen bara. Tack.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Thiah]
4/17/18, 6:46 PM
#3

Ibland fattar jag inte ens att det är en röstning förrän några inlägg in i tråden just för att man inte ser röstningen. Ganska irriterande

tlover
4/28/18, 10:35 AM
#4

Delvis därför använder jag aldrig mobilversionen på mobilen. Mycket missas med mobilversionen tyvärr.

l'm back

MonicaLagerquist
4/28/18, 11:00 AM
#5

På min mobil fungera mobilversionen väldigt dåligt så jag kör på visa fullversion

Stolt ägare till fem La permer

Carmarino
4/28/18, 11:14 AM
#6

Använder också alltid fullversionen på mobilen, eftersom mobilversionen inte visar särskilt mycket.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Upp till toppen
Annons: