Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 714 ggr
Ceciliaolucifer
2018-12-07 07:52

Förbannat mkt reklam!

När jag är inne på ngn sajt, nästan oavsett vilken så får jag nio rutor med reklam i toppen av varje inlägg. Extra störigt är det när alla nio är videosar. Det är ofta samma reklam i flera inlägg. Happ, verkar inte kunna lägga printscreen el ens posta inlägget.

Annons:
Ceciliaolucifer
2018-12-07 17:47
Ceciliaolucifer
2018-12-07 17:49
#5

Är jag den enda som har så mkt reklam?

Niklas
2018-12-08 12:55
#6

I mobilversionen får jag två reklamrutor, vilket är en för mycket, längst upp om jag inte är inloggad. Annars ser det rätt ut.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Ceciliaolucifer
2018-12-08 13:34
#7

Jag sitter på mobilversionen också. Får 6-9st filmklipp i varje tråd. Inloggad som ickeinloggad. Sitter på iPhone XS.

Carmarino
2018-12-08 16:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Får 7-8 reklamrutor, och för tillfället så verkar det som om hela iFokus är uppköpt av PoG Woody Bygghandel. ALLA rutorna innehåller deras reklam, vilken sajt jag än är inne på.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Niklas
2018-12-09 08:16
#9

#8: Då skulle jag tro att du av någon anledning stämmer väldigt bra med deras målgrupp. #7: Jag ska kolla med vår annonspartner om de kan göra något åt det.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Carmarino
2018-12-09 16:57
#10

#9 Knappast. Har tummen mitt i handen när det gäller att bygga. Plus att jag bor i hyreslägenhet. Så jag är så långt från deras målgrupp man kan komma. Det verkar som om de kommit på det, för annonserna försvann lite efter jag skrivit inlägget. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: