Annons:
Etikettövrigt
Läst 970 ggr
NiklasTyreso
2019-01-30 22:44

Gå ur en grupp, länken borta nu!

Tidigare har jag gått ur grupper genom att klicka på länken för att gå ur grupper som låg i högermenyn under Mina iFokus siter. De senaste månaderna har jag inte någon sådan gå ur gruppen länk under mina iFokus siter, men jag har tyvärr lyckats gå med i en grupp som inte är för mig. Var ligger länken till att gå ur en grupp nu för tiden? Jag använder Chrome som läsare.

Annons:
Chinesecrestedlover
2019-01-30 22:48
#1

På sidan av länken till sajten; om man för pilen över länkarna så syns "Gå ur" i rött på sidan till höger.

Sabah
2019-01-31 12:50
#2

Kan man gå ur grupper om man använder appen? Jag använder aldrig dator.


💖🧡💛💚💙💜

Niklas
2019-01-31 15:21
#3

#2: I appen finns det en stjärna till höger ovanför inläggslistan. Tryck på den om du vill gå med i eller ur en sajt. #0: Du kan också göra det i dina inställningar under favoriter. Glöm inte att spara.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Sabah
2019-01-31 15:34
#4

Ok, vad bra ☺️


💖🧡💛💚💙💜

NiklasTyreso
2019-02-01 23:21
#5

Tack för svaret Niklas, om att gå in i inställningar! Det fungerade. #1 problemet med länken på höger sida under mina grupper, som fanns förut, om att gå ur gruppen är att någon sådan länk inte längre finns på min telefon eller dator. Jag kan alltså inte föra pekaren över någon länk och det är inget som lyser rött när jag kör runt med pekaren på länkar/grupper på höger sida. Funkade inte. Hur som är det löst via inställningar. Tack

Upp till toppen
Annons: