Annons:
Etikettövrigt
Läst 991 ggr
Guldl0ck
2019-03-20 11:51

Ta bort inlägg/medlem

Jag har flera gånger bett sajtvärden ta bort mitt inlägg men hon gör inte det och svarar inte på meddelanden. Jag skrev om mitt sjuka djur och har på förfrågan från sajtvärden förklarat varför jag vill få inlägget borttaget men inget händer ändå. Om jag helt går ur iFokus, försvinner mitt inlägg då? För i sådana fall är det så jag får göra.

Annons:
Magi-cat
2019-03-20 12:18
#1

Ditt inlägg försvinner inte om du går ur iFokus, utan det finns kvar.

Inom en timme efter att man skickat ett inlägg kan man redigera själv, sedan är det sajtledningen som bestämmer. (Vanligen tas nog inte inlägg bort om det inte är någon speciell orsak.)

Tråkigt med ditt sjuka djur.🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fridaaaa
2019-03-20 12:43
#2

Nej bara Sajtvärd eller Medarbetare på den sidan som kan det. Och ligger kvar även om man går ur

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Guldl0ck
2019-03-20 12:54
#3

Okej tack för svar. Jag visste inte om en-timmesregeln. Är ny här. Då är det ju himla tråkigt att sajtvärden inte svarar eller gör något.

vendelay
2019-03-20 13:04
#4

Du kan även skriva till medarbetarna på sidan!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Magi-cat
2019-03-20 14:07
#5

Just det, det kan ju vara så att sajtvärden är borta för kortare eller längre tid. Så prova med medarbetarna!

Lycka till!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Honestyisdead
2019-03-20 17:49
#6

Sajtvärden har varit inne senast idag. Låter märkligt att hon inte ens svarat. Testa medarbetarna också.

Annons:
Guldl0ck
2019-03-20 19:49
#7

Dum fråga kanske men hur hittar man medarbetarna? Tack för alls svar!

Herveaux
2019-03-20 20:11
#8

Klicka in dig på Råttor iFokus, klicka på "Om sajten" och scrolla ner så ser du avatarerna för sajtens värd och Medarbetare. Klicka på avataren så kommer du till medlemmens personliga sida där du kan skicka iväg ett PM.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

zickan
2019-03-22 17:03
#9

Jag ser ingen orsak att ta bort inlägget. Men även så kan jag inte via mobilen. Kommer inte åt någon ruta om att redigera inlägg. Svar har gets på första meddelandet. Men inte de andra typ 7 meddelanden inom nån dags radie. Jag blir ofta inloggad varje gång jag använder Internet på mobilen. Då jag glömmer stänga ner alla fönster som är öppna. Verkar va att dessa fortsätter håller mig inloggad varje gång jag kollar busstiderna och annat.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Honestyisdead
2019-03-22 17:26
#10

Då låser jag tråden nu.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: