Annons:
Etiketttips-information
Läst 461 ggr
MonicaLagerquist
7/18/19, 9:06 AM

Ett litet tips efter gårdagens strul

Efter gårdagens strul här vill jag bara tipsa om att på FB finns det en sida som heter  Ifocus https://www.facebook.com/groups/107616529273946/

Där kan man ju kolla läget om den här sajten ligger nere.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Honestyisdead
7/18/19, 9:24 AM
#1

Gruppen heter iFokus.se Det är bra att veta att det inte är ägarna som har gjort gruppen. Och en av admin finns tyvärr inte längre och en annan lämnade iFokus för år sedan ytan ett ord. De två andra vet jag inte om dom fortfarande är aktiv, så frågan är om man kan bli tillagd i gruppen.

annia1
7/19/19, 1:02 AM
#2

Monica jag förstår din tanke, men ett par saker förutom det hera tagit upp.

Det är inte alla som har facebook (man måste vara medlem på facebook för att kunna läsa där), även om dom har så är det nog inte många som kollar där.

Men sen en annan sak. Om jag kommer ihåg rätt från tidigare så står det på den sidan att den inte är till för att diskutera problem/fel som är här på iFokus. Så dom som läst den biten går då inte in där och tittar eftersom sidan inte ska ta upp sånt.

Och eftersom (som hera sagt) att ägarna inte har nåt med den sidan att göra så får man ju ingen information där förutom att veta att iFokus inte funkar. Och det vet man ju. 

Så det är bara att vänta på att  fel ska bli fixade så att det funkar igen. Man kan ju hitta på nåt annat att göra. Kanske läsa en bok eller bara gå en promenad nu när det är sommar.

.

Upp till toppen
Annons: